hundkoje skärmsläckare.

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

hundkoje skärmsläckare.

Inlägg av Babas »

hej alla kojtokingar. jag har snacka lite med ubba och vi kom fram till att det hade varigt trevligt med en skärmsläckare med lite hundkojor. jag sa att jag kunde ta på mig "ansvaret" för att sätta ihop en trevlig skärmsläckare. har kollat runt lite men har inte hittat någon riktigt snygg med de gamla hundkojorna. jag bara undra om det finns något intresse från er andra som är medlemar här att använda en sådan skärmsläckar, om den blir tillräckligt snygg vill säga. och isåfall om du kanske också skulle vilja ha med just din bil i den. detta är bara en koll om det finns nåt intresse för det. om det finns så ska jag göra mitt bästa för att få ihop en riktigt snygg skärmsläckare till era dator.
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Hm.. det är ingen dum idé.. men personligen har jag heldre olika brakgrundsbilder.. då får man ju se bilderna medan man sitter vid datorn.. och inte medan man inte är vid datorn ;) plus att jag själv aldrig använder skärmsläckaren..
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

nä det är de jag är lite rädd för jag använder heller inte skärm släckare.
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Babas skrev:nä det är de jag är lite rädd för jag använder heller inte skärm släckare.
Det gör jag... :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Jo.. men då du sitter aktivt vid datorn får du ju inte se skärmsläckaren.. så skulle möjligtvis vara någonting för nångon som jobbar på kontor eller nått sånt..
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Adjuun skrev:Jo.. men då du sitter aktivt vid datorn får du ju inte se skärmsläckaren.. så skulle möjligtvis vara någonting för nångon som jobbar på kontor eller nått sånt..
Jag brukar sitta och glo på skärmsläckaren. Trodde jag alla gjorde... :lol: :lol: :lol:



Nä, men ärligt så är det inte omöjligt att det blir lite skrivbordsunderlägg framöver. Ska försöka fixa lite bilder. Det tråkiga är ju att man inte får använda bilder hur som helst. Jag får fixa skrivbordsunderlägg på min egen bil som ni får ha... :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

verka itne finnas något större intresse för det här lilla projektet. :roll:
Användarens profilbild
Mazze
Inlägg: 322
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 23:02
Ort: Hudiksvall

Inlägg av Mazze »

Jodå, men gör den för Linux så kan även jag använda den! :)
/Mazze

"If it's stuck and it's not supposed to be, WD-40 it. If it's not stuck and it's supposed to be, duct tape it."
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

hehe nä tyvärr blir nog isåfall för windows fler som använder det(vet inte hur man gör för linux)
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

här hittar ni ett litet smak prov på hur den kommer se ut.



http://smh02.lbs.se/smh02joakim/mini/scr/



så om nån villa ha med sin bil så kontakta mig, spelar ingen roll om det är bilder på motorrummet eller inne i bilen eller bara en vanlig bild på bilen, kanske ha du nån snygg bild på dina fälgar. ja det kan ju vara allt möjligt ju större variation ju roligare blir den.
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Det var riktigt snyggt alltså.. måste nog nästan börja anvnda skärmsläckare då jag ser det där
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

Tack hoppas det finns fler som tycker det, annars lär ju ingen använda den. men jag kommer iaf köra den på min dator :wink:
Junkan

Inlägg av Junkan »

fin fint... Babas: Kan skicka dig en fin bild på min Mini när jag fått tillbaka motorn :)
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

Junkan skrev:fin fint... Babas: Kan skicka dig en fin bild på min Mini när jag fått tillbaka motorn :)


tack, låter jätte bra:)
palman

Inlägg av palman »

tjenixen..jag är gärna med på en liten hörna med en bild på min ny putsade motor om det går för sig..jag kan skicka bilden så fort jag har fått mina rostfria muttrar och bultar och kråmade ventilkpåan.kan nog skicka en i veckan...
Skriv svar