Hundkojecoverband till Träffen ?????????????

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Pelle
Inlägg: 89
Blev medlem: 19 november 2004 kl. 12:28
Ort: Halmstad
Kontakt:

Hundkojecoverband till Träffen ?????????????

Inlägg av Pelle »

Tänkte kanske att vi kunde dra ihop ett coverband till träffen i sommar.



Bara spela äckliga covers som går hem bland publiken,det vill man ju inte göra i vanliga fall.



Jag har komplett Studio,Replokal,PA och Instrument.



Så skriv gärna vad ni spelar och om ni är intresserade.





Pelle :roll:
Crow

Inlägg av Crow »

Kan va me å bända sträng 8) Eller hur?
Användarens profilbild
Magnusson
Inlägg: 255
Blev medlem: 27 november 2004 kl. 21:22
Ort: Halmstad

Inlägg av Magnusson »

Det tycker jag Ni ska göra musiker!!!

Pelle kan ju t.o.m sjunga :o (Hej Monica......)
Går det så går det!!
Crow

Inlägg av Crow »

Magnusson skrev:Det tycker jag Ni ska göra musiker!!!

Pelle kan ju t.o.m sjunga :o (Hej Monica......)


Kan man få slippa detta otyg,kanske?? :lol:
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Hehe där ser man.. det är ju riktigt läckert med ett coverband.. tyvärr så kan man ju inte fara och se det än.. med tanke på att jag har 115 mil till halmstad.. men det kanske blir en träff för oss längre upp i sverige med..
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
mongoose

Inlägg av mongoose »

Jag håller till viss del med ang. "äckliga covers",beskriv några klassiska äckliga covers utöver: Smoke on the water,Rollin on the river,Rocki´n in a free world,och nån sketen Midnigth oil-låt?

/Mongoose
Crow

Inlägg av Crow »

mongoose skrev:Jag håller till viss del med ang. "äckliga covers",beskriv några klassiska äckliga covers utöver: Smoke on the water,Rollin on the river,Rocki´n in a free world,och nån sketen Midnigth oil-låt?

/Mongoose


"Sweet home Alabama" stinker rejält,"Living next door to Alice"ramlar väck från listan utan att ens va med.Gyllene Tider låtar suger åxå. :roll:
mongoose

Inlägg av mongoose »

I Halmstad som i många andra småstäder torde väl det finnas lokala rock-band som INTE kör cover-låtar?

Lokala rock-band som kanske borde få en chans att lira live,efter enträget harvande i nån rep-lokal! Är det inte någon där nere som skulle kunna ta kontakt med den lokala rock-scenen och be om ett gäng demos? Låt mig föreslå "Crow" som 1:e kontakt jämtemot grupperna!

Crow besitter en bredd på musik-fronten! Och bor dessutom i "the lions den" för träffen! / "Bean coated stealed" Mongoose
Skriv svar