Moderatorer

Prata om vad du vill
Crow

Moderatorer

Inlägg av Crow »

Behöver du nårra moderatorer,så kan jag tänka mig å ställa upp.
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Skulle också kunna ta på mig ett sådant jobb.. har mycket tid men lite att göra.. :)
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Tack för hjälpsamheten, grabbar! Dock är det inte aktuellt just nu, eftersom det inte är så jättemycket att sköta om. Men kommer forumet bara igång på allvar och växer sig så stort som jag hoppas så behöver jag nog all hjälp jag kan få. Och då vet jag ju vilka jag ska vända mig till... :wink:



Ha det!
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Japp.. det är ju bara att vänta på att forumet ska växa.. Det har ju verkligen börjat bra med över 100 användare på bara några veckor
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Adjuun skrev:Japp.. det är ju bara att vänta på att forumet ska växa.. Det har ju verkligen börjat bra med över 100 användare på bara några veckor
Ja, uppenbarligen fanns det en stor efterfrågan på ett sånt här forum och det är bara att tacka och bocka för alla Er som har registrerat sig. :wink: Det har verkligen gått över förväntan! Det brukar ta ett tag innan en ny sida "etableras" men denna gången "smällde" det bara till! Och större ska vi bli...
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Jo precis.. Jag har själv letat efter ett forum ett tag. Det finns ju några men inget riktigt på svenska. Hade tänkt starta ett forum själv så fort jag fick igång servern men nu behövdes ju inte det. Så det är verkligen bra!
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Coluber
Inlägg: 1
Blev medlem: 7 april 2007 kl. 23:08
Ort: Bollstabruk

Spambots

Inlägg av Coluber »

Är det aktivt folk här på forumet? Syftade dock inte på spambotsen? Någon borde styra upp registreringsförfarandet. Har själv stoppat in ett tredjepartstillägg till mitt forum. Ingen bot har än så länge registrerat sig. Här verkar det ju finnas 1000-tals spambots!
Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad
Skriv svar