tja

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

tja

Inlägg av Babas »

nä jag har inte det:( blir lite i vårt vanliga garage. ska iaf bli kul att snygga till den i vinter. vem vet den kanske kan få lite mer ös också;).är det en orginal 998 motor i din eller? vilken årsmodell är det. jag känner 2 andra kojägare istan och vi ha sagt att vi ska ut och köra och försöka få tag i så många i halmstad som möljligt men det är ju inte så långt kv ar nu till snön kommer.så det blir väl i sommar. men det är kul att det går några i stan.
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: tja

Inlägg av Ubba »

Babas skrev:nä jag har inte det:( blir lite i vårt vanliga garage. ska iaf bli kul att snygga till den i vinter. vem vet den kanske kan få lite mer ös också;).är det en orginal 998 motor i din eller? vilken årsmodell är det. jag känner 2 andra kojägare istan och vi ha sagt att vi ska ut och köra och försöka få tag i så många i halmstad som möljligt men det är ju inte så långt kv ar nu till snön kommer.så det blir väl i sommar. men det är kul att det går några i stan.
Min är en -73:a och ja, det är en orginal 998 i den. Visst vore kul att träffa alla kojåkare här i stan. Jättemånga är vi väl inte men dom som kan/vill vore ju kul att träffa. Min pärla ska snart ställas under kapell i ett gott varmgarage över vintern, kanske redan idag. Dom är väl inte dom mest optimala vinterbilarna direkt... :wink:



Men till våren vore det ju kul att "cruisa" runt lite på stan. Ska inte göra något vidare med den innan vintern utan putsning och lite rostfix ska göras till våren eftersom jag inte har plats att greja med den i det garaget den ska stå. Tipsa gärna dom andra kojåkarna om denna sida!



Ha det!



PS. Du KAN ha sett min koja för det är den som var "TEAM SPORTIA"-stripad förut och har gått här i stan i ett par år. :wink: DS.
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

det är la en 10 koj ägare men sen äger ju vissa flera. ja jag satt och funderade på om det va team sportia kojan. Vad fick du ge för den om man få fråga?.
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Babas skrev:det är la en 10 koj ägare men sen äger ju vissa flera. ja jag satt och funderade på om det va team sportia kojan. Vad fick du ge för den om man få fråga?.
Det är hemligt men nånstans mellan 10 och 40 papp... :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Skriv svar