Nja, det beror lite på vilka tåtar du byter...

Vet inte om du har plus eller minusjordat, men på en "vanlig" bil, minusjordad alltså, så brukar du har tre stift, 31, 49 o 49a tror jag de ska heta, bör vara standard iaf. Om du har någon annan märkning så bör det vara rätt så tydligt ändå så att man inte lägger ihop plus o minus.
Det jag kan tänka mig har hänt hos dig är att du bytt plats på 49 o 49a, dvs inkommande ström går fel väg, har för mig att relät är typ förbikopplat då eller nåt! Rätt kopplat ska iaf vara minus på 31, från strömkälla till 49, o 49a till blinkers.
Om du bytt o kopplat runt massa annat eller dragit i kablar o kopplingar så kan det även ha blivit lite vajsing med knappen till varningsblinkersen, den kan "fastna" i mellanläge o kortsluta relät, (fråga mig inte hur).
Men har du kopplat relät rätt o det ändå inte funkar, kolla om varningsblinkersen funkar, följ alla kablar o kolla alla kontakter.
Det är nog alla fel jag kan komma på iaf, hoppas att det hjälper med det, värre om någon gjort en egen liten modell... Då är det nästan bara o börja om o dra nytt, kan vara ett mindre helvete o få ordning på! Min tuta t ex tog fyra hela dagar o få igång! Usch...