Mini träff i strängnäs 22a augusti

Kommande träffar och eftersnack
Användarens profilbild
Ålands-Anton
Inlägg: 55
Blev medlem: 29 juli 2009 kl. 22:01
Ort: mariehamn, Finland

Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av Ålands-Anton »

hej jag och en till kompis tänkte komma ifrån Åland med våra små pärlor på hjul :) Tänkte fråga om det är några flera ifrån typ Uppsala trakten som ska dit? :D kan även tillägga att vi båda kör leyland mini. lite smått trimmade :lol:
Användarens profilbild
Hylsan
Administratör
Inlägg: 2036
Blev medlem: 26 juni 2005 kl. 09:50
Ort: Hässleholm

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av Hylsan »

*flyttade tråden till "Träffar"*

/Hylsan
Tomas Hylander - *admin*
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
Användarens profilbild
Mazze
Inlägg: 322
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 23:02
Ort: Hudiksvall

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av Mazze »

Nu kan jag inte föra talan för Uppsalaborna, men det brukar komma ett gäng därifrån. Kolla på www.minisevenclub.com för mer info.
/Mazze

"If it's stuck and it's not supposed to be, WD-40 it. If it's not stuck and it's supposed to be, duct tape it."
Användarens profilbild
_clubman_
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 22:47
Ort: Pettbol

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av _clubman_ »

givetvis så ska man dit! :D
mini pickùp 850 67-
mini 1380 79-
mini clubman 1000 71-
mini clubman 1000 72-
Användarens profilbild
jonas
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 november 2004 kl. 23:36
Ort: Södertälje

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av jonas »

Och några från Södertälje! :mrgreen:
Användarens profilbild
_clubman_
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 22:47
Ort: Pettbol

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av _clubman_ »

Ålands-Anton skrev:hej jag och en till kompis tänkte komma ifrån Åland med våra små pärlor på hjul :) Tänkte fråga om det är några flera ifrån typ Uppsala trakten som ska dit? :D kan även tillägga att vi båda kör leyland mini. lite smått trimmade :lol:

är ni inte medlemmar så har jag för mig att det går att fixa på plats! pm:a minilimo eller minitokig så får ni säkert info! :D

hur ska ni ta er från ön så tidigt då? ni kommer väl till grisslehamn? jag brukar typ sticka från hallstavik 7-8 senast för att möta upp folk i uppsala...
mini pickùp 850 67-
mini 1380 79-
mini clubman 1000 71-
mini clubman 1000 72-
Användarens profilbild
Ålands-Anton
Inlägg: 55
Blev medlem: 29 juli 2009 kl. 22:01
Ort: mariehamn, Finland

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av Ålands-Anton »

_clubman_ skrev:
Ålands-Anton skrev:hej jag och en till kompis tänkte komma ifrån Åland med våra små pärlor på hjul :) Tänkte fråga om det är några flera ifrån typ Uppsala trakten som ska dit? :D kan även tillägga att vi båda kör leyland mini. lite smått trimmade :lol:

är ni inte medlemmar så har jag för mig att det går att fixa på plats! pm:a minilimo eller minitokig så får ni säkert info! :D

hur ska ni ta er från ön så tidigt då? ni kommer väl till grisslehamn? jag brukar typ sticka från hallstavik 7-8 senast för att möta upp folk i uppsala...

aah tack precis sådan info jag villa veta! :) vi kommer nog via grisslehamn. vi tänkte starta på fredan redan pga res tiden, har redan bokat hotell och allt så :) ser du ålänska bilar så tveka inte kom fram och prata :)
Användarens profilbild
_clubman_
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 22:47
Ort: Pettbol

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av _clubman_ »

ni hade ju annars fått slafa hos syrran i hennes gäststuga 1 mil från hallstavik mot uppsala så hade jag komme dit sen å plockat upp er för vidare färd mot målet... :D
mini pickùp 850 67-
mini 1380 79-
mini clubman 1000 71-
mini clubman 1000 72-
Användarens profilbild
Ålands-Anton
Inlägg: 55
Blev medlem: 29 juli 2009 kl. 22:01
Ort: mariehamn, Finland

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av Ålands-Anton »

aah tusan då ^^ fast vi är juh 5pers trotts allt så :roll: nä men roligt med trevliga människor :)

kan juh även fråga dig, vilken väg tycker du är bäst när man far till strängnäs skulle villa slippa motorvägar och sånt så :lol:
Användarens profilbild
_clubman_
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 22:47
Ort: Pettbol

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av _clubman_ »

hallstavik>trist väg mot uppsala>möta folk där>enköping>strängnäs... hem brukar man stanna nånstans för å fika på nåt trevligt ställe! fikaledare brukar micke-moke vara!
mini pickùp 850 67-
mini 1380 79-
mini clubman 1000 71-
mini clubman 1000 72-
Användarens profilbild
jonas
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 november 2004 kl. 23:36
Ort: Södertälje

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av jonas »

Glöm nu inte detta på Lördag, drar igång klockan 10.00!
malmberg
Inlägg: 76
Blev medlem: 2 december 2008 kl. 21:45
Ort: Nynäshamn

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av malmberg »

Hej! Har rensat i garaget och lastat släpet med kojadelar för försäljning på Malmby lör 22a.bla skivbromsar,div förgasare,kamar,toppar,växellåda,dörrar,luckor,mm! år det något du söker ring mig!
Per Malmberg 070-6232425
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av Litenmentuff »

Snabb fråga är det verkligen nödvändigt att vara på platts 1000 :mrgreen: så jobbigt å behöva gå upp super tidigt en lördag morgon. Eller missar man hela grejjen om man kommer nån timma senare. :?:
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av minitokig »

_clubman_ skrev:hallstavik>trist väg mot uppsala>möta folk där>enköping>strängnäs... hem brukar man stanna nånstans för å fika på nåt trevligt ställe! fikaledare brukar micke-moke vara!
Svärfar har kallat in styrkorna för att hjälpa till med kräftskiva så jag kommer att åka från Söderbärke/Fagersta på lördag morgon och åka tillbaka dit strax efter lunch. Tyvärr får karavanen från Uppsala klara sig utan mig och så blir jag utan fika på Konditori Drott eller liknande på vägen hem, får ta en extra kräfta med tillbehör på kvällen istället ..

minilimo kanske leder karavan från Uppsala med någon av sina bilar? Men då blir det tidigt då han är med i arrangörsstyrkan och de kommer till Malmby runt 9-tiden på lördag morgon....

eller

_clubman_ kanske kalla till mötesplats och leder karavanen?
:D


Vi ses på Malmby!
Användarens profilbild
_clubman_
Inlägg: 332
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 22:47
Ort: Pettbol

Re: Mini träff i strängnäs 22a augusti

Inlägg av _clubman_ »

vem mer än mig är det som åker via från uppsala då? 9 i strängnäs betyder ju fan mitt i natta för mig från hallstavik! :shock:
mini pickùp 850 67-
mini 1380 79-
mini clubman 1000 71-
mini clubman 1000 72-
Skriv svar