Cralls & Jessicas 1275 GT -75

Visa upp din bil och läs om andras projekt
crall

Cralls & Jessicas 1275 GT -75

Inlägg av crall »

Här kommer lite bilder på "Vicious". Skärmbreddarna ligger på postbilen i skrivande stund så dom kommer sitta på till Halmstadträffen. Den skall antagligen få en omlackering i vinter om ekonomin tillåter.



//Crall





Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Grymt cool! Ska bli kul att se den och Er här i Halmstad! :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
crall

Inlägg av crall »

Ubba skrev:Grymt cool! Ska bli kul att se den och Er här i Halmstad! :wink:


Ja det samma får jag säga! Är grymt ledsen att jag bara kan komma på söndagen, vill vara med hela helgen! Får erkänna att det är lite olika färger på bilen också fast det syns inte på korten där av omlackeringsplaner.



//Crall
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

crall skrev:
Ubba skrev:Grymt cool! Ska bli kul att se den och Er här i Halmstad! :wink:


Ja det samma får jag säga! Är grymt ledsen att jag bara kan komma på söndagen, vill vara med hela helgen! Får erkänna att det är lite olika färger på bilen också fast det syns inte på korten där av omlackeringsplaner.



//Crall
Ja just det, du kom bara på söndagen ja... Jaså, olika färger? På bilderna ser ju bilen kanonfin ut! :D
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
crall

Inlägg av crall »

Japp på avstånd ser det finfin ut men kommer man närnare än 3m så ser man 4 olika röda färger och små rostbubblor här och där. Så när hösten kommer så kommer slipen och spacklet fram :D



//Crall
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

crall skrev:Japp på avstånd ser det finfin ut men kommer man närnare än 3m så ser man 4 olika röda färger och små rostbubblor här och där. Så när hösten kommer så kommer slipen och spacklet fram :D



//Crall
Hehehe, låter bra det! Ska göra likadant, lite rost har börjat käka på ena framskärmen under lyktan. Men jag gör vad som helst för det lilla livet... :wink:



Ses på söndag!
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Det var väldigt fin måste jag säga.. och den ser ju verkligen ut som ny.. vad är det för färg du har? ser väldigt fin ut på bilderna.. är det tartan red eller?
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Inlägg av johnson »

ser sketafräsch ut! 8)



hur stora fälgar är det? tänk om min kunde vara lika fin....
crall

Inlägg av crall »

Adjuun skrev:Det var väldigt fin måste jag säga.. och den ser ju verkligen ut som ny.. vad är det för färg du har? ser väldigt fin ut på bilderna.. är det tartan red eller?


Har faktiskt ingen aning om vad färgen heter, hittar inte någon färgkod. Tror iofs den är om lackad någon gång på vägen, en dörr är orange under dörrsidan.


johnson Skrivet: Ons Jun 29, 2005 8:54 am Rubrik:



--------------------------------------------------------------------------------



ser sketafräsch ut!



hur stora fälgar är det? tänk om min kunde vara lika fin....




13tum är det, kan bara åka 2 pers i bilen annars skrapar det i över allt. Vill förstora hjulhusen och valsa kanterna men min sambo förbjuder mig då det kan se dumt ut när man slänger på 12 tums fälgarna igen enligt henne (hon äger halva bilen). Någon som har nått förslag på hur jag kan få upp den lite mer?





//Crall
crall

Inlägg av crall »

Uppdaterar med fler bilder, med skärmbreddare!! Tack Dalhems för att ni fixade det innan H-stad minimeet!



//Crall





Bild



Bild



Bild



Mini 1 och Mini 2 :lol:

Bild
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Finfint! :lol:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Sweet! vad är det för stolar du har?
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
crall

Inlägg av crall »

Förarstolen är en cobra stol. resten är orginal.



//Crall
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Inlägg av johnson »

se där ja, 2 av mina drömmar! en fin koja å så en minimoto på köpet! 8)
crall

Inlägg av crall »

johnson skrev:se där ja, 2 av mina drömmar! en fin koja å så en minimoto på köpet! 8)


:) Ja jag gillar små saker! minimoto kan jag varm rekomendera! det är något av det roligaste som finns att köra (kör race på gokartbanor, är inte en lagbrytare som kör på vägarna med dom)



Crall
Skriv svar