Kojor på Tjolöholm Classic Motor idag....

Kommande träffar och eftersnack
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Kojor på Tjolöholm Classic Motor idag....

Inlägg av Manne »

Hann ta några foton innan ungarna "bröt ihop" på Tjolöholm idag :)
Första bilden visar hur glada alla var vid avfärd, före allt tjat om karuseller, heliumballonger och "JAG VILL ÅKA HEM!"

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

/ Manne
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Användarens profilbild
crowan
Administratör
Inlägg: 1425
Blev medlem: 23 september 2005 kl. 20:14
Ort: Lund

Re: Kojor på Tjolöholm Classic Motor idag....

Inlägg av crowan »

Grymt häftigt med den lilla bakrutan, det har jag aldrig sett någon med innan.

Känner igen det där med barnsyndromet... Allt är frid och fröjd innan och alla är med på hur det ska gå till, sen hinner man titta på intressanta grejer i 10 min sen är friden helt bortblåst och det enda som tjatas om är att man ska åka hem :D
clubman 1330
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Re: Kojor på Tjolöholm Classic Motor idag....

Inlägg av Manne »

crowan skrev:Grymt häftigt med den lilla bakrutan, det har jag aldrig sett någon med innan.

Känner igen det där med barnsyndromet... Allt är frid och fröjd innan och alla är med på hur det ska gå till, sen hinner man titta på intressanta grejer i 10 min sen är friden helt bortblåst och det enda som tjatas om är att man ska åka hem :D
Löste sig ändå, jag bor så nära att jag hann en snabbvända själv innan de stängde:)
Den blåa med vit huv var till salu för 38 papp om nån är sugen på koja

/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Användarens profilbild
El Gringo
Inlägg: 272
Blev medlem: 3 september 2006 kl. 20:04
Ort: Trollhättan

Re: Kojor på Tjolöholm Classic Motor idag....

Inlägg av El Gringo »

crowan skrev:Grymt häftigt med den lilla bakrutan, det har jag aldrig sett någon med innan.
Titta du lite till, samma bil på nästa två bilder med, den är smått breddad! O då menar jag inte skärmarna... ;)
Det sitter nån rysk motor i bilen med har jag för mig, o större fälgar, 14 eller 15 tummare.
Han har gjort en hel del med bilen som man inte tänker på när man först ser den. Allt är hemmameck, men riktigt bra gjort!
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Kojor på Tjolöholm Classic Motor idag....

Inlägg av minitokig »

Kul bilder, Tack för att du delade med dig!
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Re: Kojor på Tjolöholm Classic Motor idag....

Inlägg av Manne »

El Gringo skrev:
crowan skrev:Grymt häftigt med den lilla bakrutan, det har jag aldrig sett någon med innan.
Titta du lite till, samma bil på nästa två bilder med, den är smått breddad! O då menar jag inte skärmarna... ;)
Det sitter nån rysk motor i bilen med har jag för mig, o större fälgar, 14 eller 15 tummare.
Han har gjort en hel del med bilen som man inte tänker på när man först ser den. Allt är hemmameck, men riktigt bra gjort!
Jo den är duktigt breddad, jag var tvungen att kolla via Transportstyrelsen om det verkligen var en Mini eller om det var något annat som var bas :)
/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Skriv svar