Lackerare i Uppsala/Knivsta/Märsta

Kaross, lack, lackvård, rostskydd, styling, etc.
Användarens profilbild
Mats
Inlägg: 83
Blev medlem: 27 juli 2006 kl. 22:44
Ort: Knivsta

Lackerare i Uppsala/Knivsta/Märsta

Inlägg av Mats »

Hej,

Nån som kan rekommendera en bra och billig lackerare i Uppsala/Knivsta/Märsta-trakten?

Har mailat en del lackeringsfirmor och frågat vad de kan tänka sig att ta för att lacka hela bilen om den är helt rostlagad, och undrat om pris om de själva gör underarbetet vs. om jag gör underarbetet själv.De flesta har svarat att det förstås är svårt att ge ett pris utifrån bilderna jag bifogade, men ger ett ungefärligt pris på 15-25.000 inkl. underarbete, eller 8-10.000 om jag fixar underarbetet själv.
Ska det verkligen vara så dyrt för en liten Mini?
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Re: Lackerare i Uppsala/Knivsta/Märsta

Inlägg av Litenmentuff »

enköping orkar du väl masa dig över till!
ring killen bakom denna lack o plåt verksta... han gjorde ett mycket bra jobb på min oldsmobile och hade schyysta priser då iallafall.. vet inte hur det är nu... men värt en signal..


http://www.sixpackcustom.com/
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Användarens profilbild
Mats
Inlägg: 83
Blev medlem: 27 juli 2006 kl. 22:44
Ort: Knivsta

Re: Lackerare i Uppsala/Knivsta/Märsta

Inlägg av Mats »

Man tackar!
Jovisst går det att masa sig till Enköping, men det vore ju trevligt med något lite närmare ställe så man kunde svänga förbi och kolla hur det går för dom. :)
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Re: Lackerare i Uppsala/Knivsta/Märsta

Inlägg av Litenmentuff »

dom har webbcam så man kan följa jobbet via deras hemsida också väldigt smidigt.. såg en hel del när dom fixxa med min via den. :) man kan även be om foto dokumentation av arbetet i olika skeden. osv så man får se att det blir ordentligt gjort... :D


här när dom fixxa min trasiga bakskärm på min jänkare.
http://www.sixpackcustom.com/nytt_arkiv ... index.html
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Användarens profilbild
Mats
Inlägg: 83
Blev medlem: 27 juli 2006 kl. 22:44
Ort: Knivsta

Re: Lackerare i Uppsala/Knivsta/Märsta

Inlägg av Mats »

Ok, låter ju bra och ser bra ut. Har även fått tips på annat håll om en lackerare lite närmare, i Knivsta till och med. Husses Fordonsreparationer, ingen som råkar veta något om honom? :)
Skriv svar