Nossebro

Prata om vad du vill
Cooper-74
Inlägg: 919
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 01:42

Nossebro

Inlägg av Cooper-74 »

Har visst en veteranmarknad den 30 april.

Är den värd ett besök?

Eller MiniTokig dammsuger den på alla kojadelar innan f-n själv har stigit upp? :wink:



Är ju en marknad av samma slag i Halmstad på samma dag å det är ju inte så långt att köra..
Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av minitokig »

Nossebro marknaden brukar vara bra, finns alltid ngn som är där och säljer saker, har själv sålt kojaprylar där faktiskt!! Sedan är det ju en bit dit för att åka över dagen, tid har man ju inte heller , måste ju få ihop ngt som kan ta oss till Spanien till IMM2005....

Jag överlåter det till dig Cooper-74, kanske finns lite Innocentibitar där :)
Minirules
Inlägg: 22
Blev medlem: 13 december 2004 kl. 14:49
Ort: Borås

Inlägg av Minirules »

Rapport från Nossebro marknad

Var där i lördags och blev faktiskt lite besviken på hundkojefronten.

Allt jag fann var lite plåtfälgar med däck och en kompl. förgasare med insug och luftrenare till en Cooper S (970 och 1071 med 2xHS2). Efter lite förhandling var förgasaren i min ägo.

Tidigare har det varit mycket mer bildelar och jag har fyndat mycket genom åren men nu har det tyvärr gått lite väl mycket renesans i moppegrejer.

Annars var marknaden större än någonsin och det fanns allehanda gamla fordon att beskåda på parkeringen för veteranbilar.

En trevlig marknad som nästan alltid är kall och blåsig men uppvägs av allt som man kan fynda även om det inte är till kojan.



Minirules
Skriv svar