VAr kan man KÖPA hyffsade fälgar med däck?

Däck och fälgdiskussion
Mini_Buffon

VAr kan man KÖPA hyffsade fälgar med däck?

Inlägg av Mini_Buffon »

Var skall man få tag på däckerna som ser hyfsade ut och sinte kostar flera tio siffriga summor? har en Austin mini och har blanka sletna däck på plåt fälgar.. däckerna e inge och spara... var köper jag däck och var köper ja fälgar?? vill inte ha tips på hur man sätter upp i svarv och gör eget utan vill köpa..... Mvh däck-lös hundkoje ägare.....
makervall
Inlägg: 444
Blev medlem: 1 december 2004 kl. 12:53
Ort: Arboga
Kontakt:

Inlägg av makervall »

Ring å hör med Jana motor, eller köp dig ett nummer av någon mini tidning, mini world eller mini magazine, så får du en hel drös med förslag på engelska firmor som har både fälg och däck.

/Magnus
tallefjanten
Inlägg: 327
Blev medlem: 28 november 2004 kl. 18:29
Ort: Krokom

Inlägg av tallefjanten »

har man röva full med pengar kan man köpa av JANA
men annars är ett hett tips england!
kolla MINI MAGAZINE eller MINI WORLD.
+ att det finns säkert folk på detta forum som
har köpt fälg och däck från england.
Fjädring???
det ska man ha i sängen inte i bilen.
+ att chevrolet är ett koreansk bilmärke.
mickef

Re: VAr kan man KÖPA hyffsade fälgar med däck?

Inlägg av mickef »

Mini_Buffon skrev:Var skall man få tag på däckerna som ser hyfsade ut och sinte kostar flera tio siffriga summor? har en Austin mini och har blanka sletna däck på plåt fälgar.. däckerna e inge och spara... var köper jag däck och var köper ja fälgar?? vill inte ha tips på hur man sätter upp i svarv och gör eget utan vill köpa..... Mvh däck-lös hundkoje ägare.....
Fälgar har jag 4st 12" orginal till min -97:a det sitter även dubbfria v däck på dom som borde räcka en sommar om man inte står och burnar varje dag . pris ca 2000:-
mcthomas

Inlägg av mcthomas »

bor du i närheten av malmö, så kan sticka över till danskarna o köpa
där är alltid någon som säljer kompletta, men dom kan vara, alla gillar inte svenskar ju
ta
Skriv svar