Ålder på er medlemmar?

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
igel_son
Inlägg: 129
Blev medlem: 23 maj 2006 kl. 16:40
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Inlägg av igel_son »

Hallojs!

Är 20 år och har haft min koja sen jag var 17... Jobbar som elektroniktekniker.
Användarens profilbild
Helipop
Inlägg: 590
Blev medlem: 4 mars 2005 kl. 20:12
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Helipop »

Coolt.. vad gör du då på jobbet?
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
Användarens profilbild
igel_son
Inlägg: 129
Blev medlem: 23 maj 2006 kl. 16:40
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Inlägg av igel_son »

haha, tja... Jag reparerar AV (audio-video) utrustning. Mestandels inom proffs sortimentet. Typ broadcast kameror m.m. 8)
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Inlägg av Litenmentuff »

tjo tjing marcus heter jag är 24långa år :)

köpte min hundkoja 2006-nov-04 enligt papprerna och fort farande har jag aldrig kört en hundkoja... hoppas den ska var askoj när den väl funkar.. :P

jobbar som service tekniker och lagar kopiatorer hela dagarna.. :D
Användarens profilbild
Helipop
Inlägg: 590
Blev medlem: 4 mars 2005 kl. 20:12
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Helipop »

igel_son skrev:haha, tja... Jag reparerar AV (audio-video) utrustning. Mestandels inom proffs sortimentet. Typ broadcast kameror m.m. 8)

wow låter skitcoolt, äkta sånt jag vill jobbamed. har tidigare jobbat som elektrikerassistent och byggt batteribackupper med larmsysem för trådlösa nätverksstationer. det var rätt coolt men då var det mest montering, man lärde sig en enhet och gjorde 120 lika dana =/
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
Användarens profilbild
igel_son
Inlägg: 129
Blev medlem: 23 maj 2006 kl. 16:40
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Inlägg av igel_son »

jodå, jag trivs med att vara service tekniker! :) E man lite elektronikpryl fanatiker från början också så blir de bättre!
flöbo

ålder

Inlägg av flöbo »

tja 27 år ....dögrävare :twisted:
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Re: ålder

Inlägg av johnson »

flöbo skrev:tja 27 år ....dögrävare :twisted:
Coolt ännu en i thn :)
hörde en kompis som hade sett din koja, fräckt att du hitta hit!
Användarens profilbild
1275GTclubman
Inlägg: 180
Blev medlem: 29 maj 2006 kl. 14:36
Ort: Båstad

Inlägg av 1275GTclubman »

tjo pang! johan 17..mycket snart 18..haft koja ett år nu!..
flöbo

Re: ålder

Inlägg av flöbo »

johnson skrev:
flöbo skrev:tja 27 år ....dögrävare :twisted:
Coolt ännu en i thn :)
hörde en kompis som hade sett din koja, fräckt att du hitta hit!
tjena man tackar :) ja har sett din koja me flera ggr !! fräck som snus hehe
Loffe

Inlägg av Loffe »

Tjabbla. Heter Kristoffer och är 20år och är frisör. (Jag är inte gay) :P haha
Har haft min koja i 2 3 år och håller på att renoverar den så fort jag får tid med den. :)
mollle
Inlägg: 19
Blev medlem: 23 oktober 2007 kl. 09:02
Ort: Forshaga

Inlägg av mollle »

18år :P haft kojan sedan september-07...koja gjordes när inte ens ja va påtänkt :cry:
schlyter

Inlägg av schlyter »

När vi ändå är igång och bumpar trådar kan jag passa på att introducera mig själv. Lova bara att inte skratta. Jag är bara 15 år och letar febrilt efter en koja som jag ska renovera.

Jag har nästan inga erfaranheter av bilar, motorer eller elektronik men jag har varit fäst vid hundkojor sedan en lååååång tid tillbaka. Jag har gjort mitt val. Min första bil ska bli en hundkoja!
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

schlyter skrev:När vi ändå är igång och bumpar trådar kan jag passa på att introducera mig själv. Lova bara att inte skratta. Jag är bara 15 år och letar febrilt efter en koja som jag ska renovera.
OMG... jag fick för mig att du var typ 30 snarare 8)

Själv är jag 24 år, pluggar för fullt och kommer gå som lärling inom byggbranschen till våren! Less på att behöva ta skitjobben inom byggnads utan vill bli fullt utbildad :D

Jag skyller på Mr Bean att jag ville ha en koja och sambon som är lika fanatisk som jag är i dessa tog jag tag i detta och kan väl säga att jag köpte nog Hundkojas fulaste Mini :lol:
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Inlägg av Manne »

Ciao,

38år.
Koja blev det för att min fru är totalt ointresserad av "gammel fordon" men en koja kunde hon trots detta tänka sig, har dessutom ett väldigt litet garage så man hade ju typ koja och Fiat 500 att välja på. är numera frälst på Koja. Har dock erfarenhet av engelska MC så visst är Josef lucas bekant. Pluggar just nu till Säkerhetstekniker i GBG (brandlarm, inbrott mm). Hyffsad på hydraulik från mitt tidigare yrkesliv. Faktiskt nyttjat lite av mina hydraulkontakter för att fixa hydrolasticen.
/ Manne
Skriv svar