I morse vaknade jag klockan fem och gick upp klockan halv sex, trött som en hummer men oförmögen att somna om. Ett par koppar kaffe, lite käk och ett dunk i ryggen senare infann jag mig ifört endast blåställ och iPod för dagens arbete. Jag måste medge att just nu är det inte lusten som driver maskineriet, har till och med umgåtts med planer på att ställa undan projektet till hösten, skall fundera lite till på det de närmaste dagarna.
Hur det än kommer att bli så har jag i alla fall fått lite gjort idag, jag har monterat tillbaka dörrarna, huven och bakluckan. Bakluckan sitter som en keps, huven är sne som en gammal ek och dörrarna skall vi inte tala om. Jag funderar ett tag på om jag hade fått med mig fel dörrar hem från blästringen för det stämmer inte någonstans, inte undra på att man känner sig en smula uppgiven.
Med uppbådande av all tålamod som någonsin funnits i min omedelbara närhet fick jag emellertid grejerna på plats om än beledsagade av en anmärkningsvärt stor mängd okvädningsord och utbrott och nu återstår endast finputs innan hela klabbet skall demonteras igen innan det blir dags för riktig montering.
Passade också på att provmontera spoilersatsen och det blev faktiskt ganska bra om man bortser från att det även här råder en påtaglig brist på detaljfinish, men skam den som ger sig.
![Bild](http://minmini.se/images/forum/inpassning2.jpg)