classic del i forumet för mk1 o mk2

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Re: classic del i forumet för mk1 o mk2

Inlägg av Litenmentuff »

tycker ej vi ska ha mera avdelningar på forumet av en enda anledning å det är att hundkoja.com är ett så pass litet och "oaktivt forum" att det lätt blir sektioner på forumet som är helt "döda" så visst man kan stycka upp forumet i 40olika delar men vet inte hur mycket nytta det skulle vara skulle antagligen bara bli jobbigt/dött i dom flesta avdelningarna. :roll:



alla kojjor från 1959 är classic resten är dåliga kopior på orginalet :) 60talarna är allt för moderna :mrgreen:

så alla med en kojja från 60-70-80-90talet borde skämmas...
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Användarens profilbild
Mimmi
Inlägg: 38
Blev medlem: 23 maj 2007 kl. 14:50
Ort: Tyresö

Re: classic del i forumet för mk1 o mk2

Inlägg av Mimmi »

Litenmentuff skrev:alla kojjor från 1959 är classic resten är dåliga kopior på orginalet :) 60talarna är allt för moderna :mrgreen:

så alla med en kojja från 60-70-80-90talet borde skämmas...
Jag skäms, jag skäms... :oops: :oops: :twisted: :lol:
:mrgreen:
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Re: classic del i forumet för mk1 o mk2

Inlägg av John Doe »

crowan skrev:Vad skulle man diskutera i den tråden? Kanske man kan lägga upp en tråd som är något om helt original bilar eller bilar med helt känd historia eller liknande?
Så sant med pajkastningen i ett senare inlägg Crowan! Ordning i klassrummet nu...
Användarens profilbild
mini2fast4u
Inlägg: 373
Blev medlem: 19 november 2004 kl. 08:31
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: classic del i forumet för mk1 o mk2

Inlägg av mini2fast4u »

den dag ni grabbar lär er uppskatta nostalgin med en hundkoja o dess patina kanske ni också vill snacka med likasinnade, tycker inte att folk bör lägga sig i vad andra tycker o tänker, vissa är mer intresserade av stereon i kojan, själv tycker jag att bilens historia o utnyttjandet av gamla originaldelar/bilar o historian runt dem är mer intressant än att stoppa dunkadunka i mina mk1or. Men det är ju min personliga uppfattning, därför skulle det va trevligt med lite separat forumavdelning till oss "torrisar" med mk1 or o 2 or!
Saknar tiden då Ubba jag o resten av Halmstadgänget styrde över forumet, ledsen att säga det men ni killar är lite enkelriktade!
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Re: classic del i forumet för mk1 o mk2

Inlägg av John Doe »

mini2fast4u skrev:Men det är ju min personliga uppfattning, därför skulle det va trevligt med lite separat forumavdelning till oss "torrisar" med mk1 or o 2 or!
Saknar tiden då Ubba jag o resten av Halmstadgänget styrde över forumet, ledsen att säga det men ni killar är lite enkelriktade!
Visst får alla ha sina åsikter mini, men jag har ju inte sagt nej eller hur? Just nu är det väldigt mycket på gång med allt som hör med hundkoja.com till! Sen så ägde jag faktiskt en MKII, så jag är lika torr som du :wink:
Användarens profilbild
crowan
Administratör
Inlägg: 1425
Blev medlem: 23 september 2005 kl. 20:14
Ort: Lund

Re: classic del i forumet för mk1 o mk2

Inlägg av crowan »

själv tycker jag att bilens historia o utnyttjandet av gamla originaldelar/bilar o historian runt dem
Vi kanske hellre kan kalla det originalbilar, eller bilhistoria? Kan man inte få prata original bara för att det inte är MK1 och MK2 ?
clubman 1330
Skriv svar