Sida 2 av 6

Postat: 28 oktober 2007 kl. 17:28
av johan_palm
SKIT COOLT!!!

Postat: 28 oktober 2007 kl. 19:58
av guztaw
hampus.danielsson skrev:Ser riktigt bra ut! Har funderat lite över hur du ska göra med drivningen??
det är en kedjedriven kardan "ala" radical

så drivningen är färdig redan...

senaste nytt

Postat: 4 november 2007 kl. 16:50
av guztaw
Bild
Bild
Bild
Bild

Postat: 5 november 2007 kl. 10:22
av El Gringo
Haha, man blir ju nervös bara av o se på bilderna! Det här kommer bli en riktig värsting! O så satans snygg med...

Postat: 5 november 2007 kl. 15:18
av tellskog
Ser jädrans fräsigt ut det där, härlig färg på buren/ramen. Är det standard Hayabusa motor eller är den lite tweekad?
Hur kommer det gå med vänster drivaxel 3:e bilden här över, ser ut att vara väldigt brant vinkel på den?

Väntar med spänning på första videon....

Postat: 6 november 2007 kl. 10:05
av guztaw
tellskog skrev:Ser jädrans fräsigt ut det där, härlig färg på buren/ramen. Är det standard Hayabusa motor eller är den lite tweekad?
Hur kommer det gå med vänster drivaxel 3:e bilden här över, ser ut att vara väldigt brant vinkel på den?

Väntar med spänning på första videon....
tja motorn har våtsump bl.a. lite större returslangar effekt system mm.
sen blir det powercommander (200hk)och därefter turbo/kompressor (ca 350hk)

jo det ska inte vara något problem dock så ska bilen sänkas lite kan sänka 4-5 cm till om så behövs men jag vill kunna åka på väg oxå :-)

om ingen snäll själ kan hyvla bort alla väg-gupp... :evil:

Postat: 7 november 2007 kl. 17:48
av Guran
guztaw skrev:
tellskog skrev:Ser jädrans fräsigt ut det där, härlig färg på buren/ramen. Är det standard Hayabusa motor eller är den lite tweekad?
Hur kommer det gå med vänster drivaxel 3:e bilden här över, ser ut att vara väldigt brant vinkel på den?

Väntar med spänning på första videon....
tja motorn har våtsump bl.a. lite större returslangar effekt system mm.
sen blir det powercommander (200hk)och därefter turbo/kompressor (ca 350hk)

jo det ska inte vara något problem dock så ska bilen sänkas lite kan sänka 4-5 cm till om så behövs men jag vill kunna åka på väg oxå :-)

om ingen snäll själ kan hyvla bort alla väg-gupp... :evil:
Ursäkta min fråga, men hur reggar man dylikt monster?? :twisted:

Postat: 7 november 2007 kl. 23:51
av guztaw
man utgår ifrån orginal 175hk viktar upp bilen till ca 760kg reggar den som amatörbyggt fordon via SFRO

1 besiktningen med sfro är redan gjort

/gustaf

Postat: 8 november 2007 kl. 20:06
av johan_palm
Ett R1 bygge med i MiniWorld.Riktigt snygg den med
Men din är jävligt grann

Postat: 8 november 2007 kl. 20:23
av zimon
ett j*vla jobb du lagt ner. keep up the good work

Postat: 9 november 2007 kl. 00:49
av guztaw
zimon skrev:ett j*vla jobb du lagt ner. keep up the good work

skruvar o skruvar... ska ställas ut på stockholms mässan nu i november välkommna!!!!!

Fronten på plats !!!!

Postat: 16 november 2007 kl. 23:50
av guztaw
Bild
Bild
Bild

Postat: 17 november 2007 kl. 13:04
av johan_palm
AHHHH.......F-N VAD SNYGGT!!!!!!

Postat: 17 november 2007 kl. 22:18
av hanshau
utrolig fin men en i Norge har bygd en m turbo!!!! http://www.minibusa.no

Postat: 18 november 2007 kl. 01:38
av guztaw
hanshau skrev:utrolig fin men en i Norge har bygd en m turbo!!!! http://www.minibusa.no
vi är i helt olika klasser då hans är byggd utifrån teknik som är från 60-talet upphängning diff etc men lugn Erik "mcxpress"marklund är med nästa år så det blir nog norrbaggen som får slicka såren :-)

Sen blir ju min reggad på väg :-)