Fin fin . Vad e det för riktig årsmodell.
88 eller 89 ?? vore bara kul att veta , har själv en 88.
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.
Dom blir riktigt snygg utan alla skarvar/svetsfogar .
Synd att det är så mycket jobb......
Skärmkanterna är dom hemma gjorda ?
Gick ihop så fint med karossen , eller är det mycket spackel?
Jo det har varit mycket jobb med dom kan jag lova.
Lackfirman har gjort en hel del också.
Killen som hade bilen före mig, visste nog inte om hela historien om bilen.
Verkar som om den varit med om en del klabb.
Dom fick lacka 2 ggr för lacken reste sig.
Skärmkanterna är typ såna man kan köpa sen är det glasfiber för att få det att smälta ihop (tror jag).
En del spackel är det, svårt att komma ifrån när dom gjort som dom gjort.
Skarvarna blev faktiskt bättre än förväntat, all eloge till Västerhejde bilskador i Västerhejde (Gotland).
Han som äger firman är europamästare i Pro Mod dragrace.
Att du inte tog bort taklisten också på samma gång .
Kul att det är byggen som går frammåt och inte bara står och stampar ,
eller vad säger du pickupkalle ?
mycket snyggt har bara en liten fråga när jag såg på bilderna. Du har ju fått loss dörrarna, å de lyckas inte jag med, hur gör man?? har lyckats mangla sönder torxjäklarna i chassit utan att dom rör sig, å dålig vilkel är det å ja, har alvarliga problem.... TIPS!
mickef skrev:Att du inte tog bort taklisten också på samma gång .
Kul att det är byggen som går frammåt och inte bara står och stampar ,
eller vad säger du pickupkalle ?
hahaha får lite delar nu sen så får vi se om den startar!!!!
ursäkta att jag lånar tråden lite,,,
igelson hur ser det ut där skruvarna sitter? ta en bild på hur det ser ut så ska jag tala om hur du får lös skiten,,man jobbar ju som Scania mek så ingenting e omöjligt