Morris -65
Morris -65
Hej!
Har alltid gillat att se alla projekt här på sidan så jag tänkte att nu måste jag bidra också!
Fick en koja för många år sedan som ägaren tänkte köra till bilskroten!
Så fort garaget började bli klart åkte den in i ett hörn och har efter det varit ett trevligt projekt att arbeta med när tid har funnits!
Har alltid gillat att se alla projekt här på sidan så jag tänkte att nu måste jag bidra också!
Fick en koja för många år sedan som ägaren tänkte köra till bilskroten!
Så fort garaget började bli klart åkte den in i ett hörn och har efter det varit ett trevligt projekt att arbeta med när tid har funnits!
Senast redigerad av Morris den 18 augusti 2016 kl. 10:58, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Morris -65
Senast redigerad av Morris den 21 september 2017 kl. 16:29, redigerad totalt 1 gånger.
Senast redigerad av Morris den 21 september 2017 kl. 16:31, redigerad totalt 1 gånger.
Efter att ha tillverkat en vaga och kapat bort dom dubbla trösklarna och front lastades kojan för att åka iväg till blästring!
Senast redigerad av Morris den 28 september 2017 kl. 09:56, redigerad totalt 3 gång.
Senast redigerad av Morris den 21 september 2017 kl. 16:38, redigerad totalt 1 gånger.
Senast redigerad av Morris den 21 september 2017 kl. 16:42, redigerad totalt 1 gånger.
Skönt att få bort allt och få fram plåten kan jag tänka.
Verkar finnas en del att svetsa...
Kämpa på!
Verkar finnas en del att svetsa...
Kämpa på!
Tack minitokig!
Ja det är skönt att slippa underredsmassa och kunna se vad man har att jobba med!
Ja det är skönt att slippa underredsmassa och kunna se vad man har att jobba med!
Planen var att byta en plåtbit i veckan, så det tog en stund......
Här syns även att jag kapade upp tröskeln innan blästring så jag kunde blästra invändigt i den tvärgående balken.
Här syns även att jag kapade upp tröskeln innan blästring så jag kunde blästra invändigt i den tvärgående balken.
Senast redigerad av Morris den 22 september 2017 kl. 07:33, redigerad totalt 1 gånger.
Senast redigerad av Morris den 22 september 2017 kl. 07:33, redigerad totalt 1 gånger.
Senast redigerad av Morris den 22 september 2017 kl. 13:55, redigerad totalt 1 gånger.
Senast redigerad av Morris den 22 september 2017 kl. 13:59, redigerad totalt 1 gånger.
- Hollywood Vampire
Tack Hollywood vampire!
Den enda fördelen men många rost hål e ju att man tillslut blir bra på att laga dom
Den enda fördelen men många rost hål e ju att man tillslut blir bra på att laga dom