I morgon är det dags för besiktning. Spännande, har provkört ytterst lite, får se om den går hela vägen! 2,5 mil är det så det vore konstigt om det inte ska funka..

Satte dit nya bromskraftsreduceringen idag och nya hjullager liksom mindre hjulcylindrar bak igår. Pedalvägen och -känslan är enormt mycket bättre, stum och tar högt upp. Tror att jag kanske hade en luftficka i den gamla tomma reduceringsventilen, eller så gjorde diameterändringen på hjulcylindrarna från 19 till 15,5 mm hela skillnaden. Jag kommer aldrig få veta..

Idag kom det också dit en ny gaswire så nu kärvar inte gaspedalen längre. Tidigare wire var av modell cykelwire med skruvnippel nere vid pedalen.
Nya gummidukar hamnade under stolarna och alltihop fick sig en enkel tvätt. Förarstolen med hel klädsel hamnade också på plats, är det en MK1 stol förresten eller vad är det?
Förarsidans dörrsida är 1275GT, känns bra med lite sportigare anslag runt förarplatsen.

Efter Andreas (CLAIN) värmekranshaveri bytte jag också den droppande värmekranen till en begagnad jag hade liggande som verkar vara tät.
Nya kylarlocket för tidig kylare kom också på plats, ska bli intressant att se om den kommer trycka ur sig vatten eller inte, i så fall lyfter jag toppen vid tillfälle.

Ska bli mycket intressant att se om det går vägen i morgon!