rullande landsvägs test????

Motorproblem, trimning, transmission, etc.
Tobbe

rullande landsvägs test????

Inlägg av Tobbe »

Hej igen



Ringde och pratade med Jana om han kunde ställa tändningen på bilen och han sa att jag vart tvungen att lämna den till en kille som bor i uppsala som heter carlos för att han skulle köra den på rullande landsväg och kolla något först. Inställningarna tror jag. Är det någon som vet vad han ska kolla och hur? vad det kostar? och om det är vanligt?

är det någon annan som gjort liknade?



Man kan väll inte koppla en dator till bilen den är väll för gammal eller?



Kanske lite dum fråga men jag ställer den bara en gång sedan vet jag hih hihii :roll: :roll:
mongoose

Inlägg av mongoose »

Kolla på linan "billig rullande landsväg" på Mekanik. Annars har du ju den traditionella "landsvägen" i

Hagsätra eller Rågsved (kommer inte ihåg) kolla efter detta på Google!

"Perry Mason"/Mongoose
Tobbe

Inlägg av Tobbe »

Jag vart ju inte så mycket klokare på det där tyvärr?
mongoose

Inlägg av mongoose »

Det är ju bara att beklaga, mer övertydlig än så här vete fan om jag kan bli: det finns en s.k "rullande landsväg" i södra STHLM området. Om den nu låg i Rågsved eller Hagsätra kommer jag inte ihåg (då den flyttade för ett gäng år sedan)! Men du kan gå in på Google.se och söka på "rullande landsväg"/svenska sidor, så borde det mig veterligen komma upp ett gäng träffar. Eller så skiter du i att överhuvudtaget kolla upp ovannämda och den älskvärde Carlos och justera tändningen enl. verkstadshandboken!

"Swedish Erotica"/Mongoose
Tobbe

Inlägg av Tobbe »

ok tack för hjälpen får väll ringa mr carlos så jana kan fixa MIN TÄNDNING
steve

Inlägg av steve »

Rolf Lundblad Motorservice, Rågsvedsvägen 102, 124 65 Bandhagen. Tel: 08-99 40 90
Skriv svar