hydrolasticdamask och andra frågor

Väghållning, hjulupphängning, fjädring, bromsar, etc.
makervall
Inlägg: 444
Blev medlem: 1 december 2004 kl. 12:53
Ort: Arboga
Kontakt:

Re: hydrolasticdamask och andra frågor

Inlägg av makervall »

Vakumpumpen på jula är ju lyxalternativet. Den andra pumpen har säkert väldigt dålig sugefekt men ett högt flöde. Om det funkar med den vågar jag inte säga.

Min är som sagt från en kyl men jag kan inte rekomendera någon att bara klyppa av rören till en sådan då allt freon kommer läcka ut och öka växthusefekten. Men om du har någon i närheten som jobbar med tex värmepumpar så kan dom säkert hjälpa dig.


/Magnus
Austin 850 -66
tercELLEN
Inlägg: 100
Blev medlem: 16 oktober 2010 kl. 08:49
Ort: Skellefteå

Re: hydrolasticdamask och andra frågor

Inlägg av tercELLEN »

makervall skrev:Vakumpumpen på jula är ju lyxalternativet. Den andra pumpen har säkert väldigt dålig sugefekt men ett högt flöde. Om det funkar med den vågar jag inte säga.

Min är som sagt från en kyl men jag kan inte rekomendera någon att bara klyppa av rören till en sådan då allt freon kommer läcka ut och öka växthusefekten. Men om du har någon i närheten som jobbar med tex värmepumpar så kan dom säkert hjälpa dig.


/Magnus
Ok, jamen jag får ta och grubbla lite på det där. Kanske man har turen och snubblar över en begagnad vaccumpump eller så känner man kanske nån som känner nån. Men tackar för all hjälp och alla idéer! :D
Användarens profilbild
minijanne
Administratör
Inlägg: 2054
Blev medlem: 18 oktober 2008 kl. 21:28

Re: hydrolasticdamask och andra frågor

Inlägg av minijanne »

Skriv svar