En liten uppdatering från snöhögarna i småland.
Det har varit ett långt uppehåll denna gången, jag har inte haft tid att pilla med bilen på över ett år, nu har jag emellertid fått nytt ork och lite bättre med tid.
Just nu håller jag på med inpassning av dörrar och huvar. Det skulle visa sig vara betydligt svårare än väntat eftersom jag inte riktigt lyckats få dörrstolparna rätt monterade, det skiljer någon millimeter vilket gör ganska mycket i dörrens bakkant. Jag tror jag lagt ner 20 timmar eller mer på att få springorna kring dörrarna raka eller så raka det nu går att få dem.
Bakluckan var något enklare men när jag kom till bensintanken insåg jag misstag nr 5011, baklysena är för djupa i förhållande till tanken, suck! Jag bytte ju baklysena någonstans i processen utan att tänka på tanken som ju skall ligga bakom. Nåväl, fram med vinkelslipen och kapa helt enkelt
Just nu håller jag på med baklyktorna och det verkar mot alla odds som om de passar utan vidare preludier
Sen blir det öppningsmekanismen för bakluckan, den hoppas jag går smärtfritt för jag behöver ärligt talat lite medvind.
![Bild](http://dyhrs.se/forumbilder/mini20111206.jpg)