BUBBLASLAKT

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Drutten
Inlägg: 543
Blev medlem: 8 september 2009 kl. 11:57
Ort: Nyköping

BUBBLASLAKT

Inlägg av Drutten »

Fan, just nu är jag skitsur :evil: .. Jag lyckades via transportstyrelsen lokalisera min gamla bubbla till nuvarande ägaren.... via facebook hittade jag hennes mail och kunde kontakta henne. Bad henne berätta om hur den mådde och så... Här är svaret:

Bilen finns tyvärr inte kvar, det var min svåger som egentligen hade bilen en kort period, för att ta reservdelar ifrån, är ledsen att komma med detta besked, men den finns inte mer.

Alltså, dom slaktade den som en jävla donator... den var helrenoverad.. man blir ju så faaaan förbannad... :evil: :evil:

så, nu har jag beklagat mig klart

Men: Man ska aldrig sälja sina pärlor.. det har jag lärt mig...

/DRUTTEN - TODAY IN GRIEF
Bilagor
REST IN PEACE!!
REST IN PEACE!!
Toppenfin Austin Mini 1000 -76
Användarens profilbild
Hylsan
Administratör
Inlägg: 2036
Blev medlem: 26 juni 2005 kl. 09:50
Ort: Hässleholm

Re: BUBBLASLAKT

Inlägg av Hylsan »

fyf*n alltså..njae...man ska själv köra bilen till graven...det har jag alltid sagt.

/Hylsan
Tomas Hylander - *admin*
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Re: BUBBLASLAKT

Inlägg av John Doe »

Ibland blir man lite fundersam!

MEN jag sitter ju själv i samma dilemma typ...
Clubmannen jag köpte sist skulle jag fixa i ordning, men den fick bli till en släpvagn istället!

Men den var så j*vla rostig så jag kunde inte göra något annat... Vägrade lägga ut flera tusen på plåt =/
Användarens profilbild
Drutten
Inlägg: 543
Blev medlem: 8 september 2009 kl. 11:57
Ort: Nyköping

Re: BUBBLASLAKT

Inlägg av Drutten »

Ja, om så var fallet kunde jag förstå men den här var TOTALRENOVERAD in till minsta skruv... helblästrad och allt.. fattar inte men jag går vidare.... Nu ska jag leva efter mitt motto: JAG KOMMER ALDRIG SÄLJA MIN KOJA!!

/Trevlig helg!
Toppenfin Austin Mini 1000 -76
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Re: BUBBLASLAKT

Inlägg av Manne »

Drutten skrev:Ja, om så var fallet kunde jag förstå men den här var TOTALRENOVERAD in till minsta skruv... helblästrad och allt.. fattar inte men jag går vidare.... Nu ska jag leva efter mitt motto: JAG KOMMER ALDRIG SÄLJA MIN KOJA!!

/Trevlig helg!
Ingen vettig person slaktar en bil som är i sånt skick som du nämner. Om inte annat så för att pengar styr och då hade det varit bättre att sälja än att slakta den. Så antingen hade personen i fråga någon störning men mer troligt att bilen inte var i det skick som den var i din ägo, den kan ju faktiskt varit kraschad eller liknande..
/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Användarens profilbild
Drutten
Inlägg: 543
Blev medlem: 8 september 2009 kl. 11:57
Ort: Nyköping

Re: BUBBLASLAKT

Inlägg av Drutten »

Ja, det kan ju vara så.. men hon skrev inget om det så jag tänkte inte så.. men det är ändå mer irriterande då man själv renoverat den (iaf delvis) än om man bara ägt den och kört med den.. det var ju min första bil.. :cry:

Tur att jag har kojan :wink:
Toppenfin Austin Mini 1000 -76
Skriv svar