Nyckelkopia till Kojan ?

Inredning, klädsel, instrumentering, etc.
Användarens profilbild
minicab
Inlägg: 285
Blev medlem: 18 april 2005 kl. 23:42
Ort: Kinnared
Kontakt:

Nyckelkopia till Kojan ?

Inlägg av minicab »

Hej.

Försökte göra en nyckelkopia till mina koja till startnyckeln för att ha ett extra par. Detta gick bra för 10 år sen eller så. Men idag verkar det vara svårare att hitta ett nyckelämne som passar till kojans startnyckel.

Någon som vet vad man kan få tag på passande nyckelämnen som man kan göra extra nyckel ?
Koje hälsningar
// Anders

Hemsida: "http://goto.glocalnet.net/miniwebgarage/"
Sysselsättning: Egen företagare,Datatekniker, Import Minidelar.
Användarens profilbild
timppa
Administratör
Inlägg: 1016
Blev medlem: 15 december 2007 kl. 23:37
Ort: Ängelholm

Re: Nyckelkopia till Kojan ?

Inlägg av timppa »

Råkade ut för samma sak här i stan, gick inte med deras nya fina maskin. Så åkte till grannkommunens järnaffär och där kunde de med sin old school maskin lösa det. Så kan tyvärr inte ge mer tips än att Olofströms järnaffär kan fixa det :D
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Re: Nyckelkopia till Kojan ?

Inlägg av Manne »

minicab skrev:Hej.

Försökte göra en nyckelkopia till mina koja till startnyckeln för att ha ett extra par. Detta gick bra för 10 år sen eller så. Men idag verkar det vara svårare att hitta ett nyckelämne som passar till kojans startnyckel.

Någon som vet vad man kan få tag på passande nyckelämnen som man kan göra extra nyckel ?
Jag gjorde en omgång på Detecta i Varberg för ett halvår sedan, inte långt från dig :)

/ M
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Användarens profilbild
minicab
Inlägg: 285
Blev medlem: 18 april 2005 kl. 23:42
Ort: Kinnared
Kontakt:

Re: Nyckelkopia till Kojan ?

Inlägg av minicab »

Tack för tipsen.

Ska prova med Varberg.

Manne skrev:
minicab skrev:Hej.

Försökte göra en nyckelkopia till mina koja till startnyckeln för att ha ett extra par. Detta gick bra för 10 år sen eller så. Men idag verkar det vara svårare att hitta ett nyckelämne som passar till kojans startnyckel.

Någon som vet vad man kan få tag på passande nyckelämnen som man kan göra extra nyckel ?
Jag gjorde en omgång på Detecta i Varberg för ett halvår sedan, inte långt från dig :)

/ M
Koje hälsningar
// Anders

Hemsida: "http://goto.glocalnet.net/miniwebgarage/"
Sysselsättning: Egen företagare,Datatekniker, Import Minidelar.
Skriv svar