Cobra Monaco

Inredning, klädsel, instrumentering, etc.
Användarens profilbild
minijanne
Administratör
Inlägg: 2054
Blev medlem: 18 oktober 2008 kl. 21:28

Cobra Monaco

Inlägg av minijanne »

Har fått tag på två Cobra Monaco och funderar lite på hur jag ska montera dom. Finns det nån som kan ge några tips - gärna med bilder på hur ni löst det? Har inga monteringsskenor och skulle gärna vilja ha fortsatt tillgång till baksätet i nödfall...om det går
makervall
Inlägg: 444
Blev medlem: 1 december 2004 kl. 12:53
Ort: Arboga
Kontakt:

Re: Cobra Monaco

Inlägg av makervall »

Jag kan ha fel, men jag tror att det finns skenor som passar till cobra stolarna!?

Har för mig att jag sett det i någon mini tidning.

/Magnus
Austin 850 -66
Användarens profilbild
minijanne
Administratör
Inlägg: 2054
Blev medlem: 18 oktober 2008 kl. 21:28

Re: Cobra Monaco

Inlägg av minijanne »

Joo, jag vet men dom kostar typ £45/st plus frakt och jag tänkte att om nån gjort nåt hembygge som funkar så sparar jag gärna dom pengarna. Men tack ändå. :)
makervall
Inlägg: 444
Blev medlem: 1 december 2004 kl. 12:53
Ort: Arboga
Kontakt:

Re: Cobra Monaco

Inlägg av makervall »

Åhå, du menar så... Ja inget är ju gratis...

/Magnus
Austin 850 -66
Användarens profilbild
G13B
Inlägg: 431
Blev medlem: 18 januari 2007 kl. 09:24
Ort: Tanum

Re: Cobra Monaco

Inlägg av G13B »

Sno skenor av ett par andra stolar, borde funka med nästan vad som helst, alla funkar ju på samma sätt

Baksätet är svårt att komma åt med monacos, dom är så breda att dom precis går in, får knappt in armen mellan dom, har satt dit ett hjälmnät som jag lägger grejer i :wink:
johan_palm
Inlägg: 638
Blev medlem: 3 juni 2005 kl. 22:20
Ort: kävlinge

Re: Cobra Monaco

Inlägg av johan_palm »

Dalhems har ju skenorna med. annars får du ta Stoltiltningen och sen montera stolarna på rätt avstånd och sen bulta dem där med tiltskenorna..
Jag har monaco i min och du får inte tillgång till baksätet med dem i utan att göra ngn form av tilt till stolarna...
Skriv svar