Slussträffar, Trollhättan, onsdagar

Kommande träffar och eftersnack
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Slussträffar, Trollhättan, onsdagar

Inlägg av minitokig »

Var på slussträffen i Trollhättan i onsdags.

Såg inga kojor på plats, endast en Mini Moke som stod på en höjd... den som jag kom i alltså :D

Finns det inga kojor som rullar i Trollhättan eller är det fel plats att leta?

8)
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Re: Slussträffar, Trollhättan, onsdagar

Inlägg av johnson »

Vet om minst 2 kojor i närheten av thn en av dom har visserligen körförbud tydligen :P Men när ja va där förra året så såga jag 3 st där en gång..
Så det finns allt ett par där :)
Användarens profilbild
El Gringo
Inlägg: 272
Blev medlem: 3 september 2006 kl. 20:04
Ort: Trollhättan

Re: Slussträffar, Trollhättan, onsdagar

Inlägg av El Gringo »

Jag lyckades ta mig dit en enda gång förra året! :(
O nu har man ju som sagt gått o fått körförbud med... Men så snart jag hittar alla delar jag behöver för besiktning så ska man allt försöka ta sig ditåt!

Hade vart skoj o se din moke, men jag antar att du var på genomresa, eller bor du i rätt del av landet i sommar? :lol:
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Slussträffar, Trollhättan, onsdagar

Inlägg av minitokig »

johnson skrev:Vet om minst 2 kojor i närheten av thn en av dom har visserligen körförbud tydligen :P Men när ja va där förra året så såga jag 3 st där en gång..
Så det finns allt ett par där :)
Jag var där den 11 juli förra året med min gröna Cooper -62 och då var det två andra kojor på plats, kan det ha varit samma tillfälle?
Bilder nedan:

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Re: Slussträffar, Trollhättan, onsdagar

Inlägg av johnson »

Det var nog inte samma tillfälle, men den ljusgröna kan ja tänka mej sett nån gång där. Och en röd med vita räder på huven har ja för mej.
Den gång jag var där så var ja ensam koja, ficka backa upp på den lilla kullen, lite spännande hehe.

Lite ot men de första ja såg när ja kom med min koja till den träffen var den gubben som underkände min bil på besiktningen, ja var inte så nöjd på han då... :twisted:
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Slussträffar, Trollhättan, onsdagar

Inlägg av minitokig »

El Gringo skrev: Hade vart skoj o se din moke, men jag antar att du var på genomresa, eller bor du i rätt del av landet i sommar? :lol:
Var på genomresa med stopp några dagar i Trollhättetrakten :-)

På vägen hem till Uppsala i fredags så blev det ett oplanerat stopp i Grums/Karlstad på några timmar...
Nedre remskivan behagade att gå sönder och då kommer man inte så långt. Hittade efter ett tag en vänlig kojemänniska i Karlstad som hade en reservremskiva, och efter att ha lokaliserat en kompis i Karlstad som kunde bogsera mig på vajermitträckesvägen mellan Grums och Karlstad så byttes remskiva och färden mot Uppsala kunde återupptagas. Men jag får erkänna att det var lite segt sista biten innan jag rullade över stadsgränsen till Uppsala kl 02.00...

Åker ev Moke till Trollhättan nästa vecka också, om inte min Cooper -62 propsar på att få rulla lite :lol:
Skriv svar