Bara undrar?

Prata om vad du vill
Omega
Inlägg: 28
Blev medlem: 18 juni 2007 kl. 20:35
Ort: Huddinge

Bara undrar?

Inlägg av Omega »

Hej på er govänner.

Jag sitter och tittar runt lite på detta trevliga forum,en tanke som slår mig är,
ny medlem i dag,Andymarys,vad i hel..te har han/hon här att göra?

Går det inte att med omedelbar verkan plocka bort en sådan härifrån?

Har inget mot sex,men frågan är om det hör hemma här att utbjuda sådant på denna seriösa sajt.

Vad anser "Admin" och ni andra,har jag fel?

Kom gärna med svar alla som läser detta.

Mvh,Janne (omega) :(
Av en slump blev det en koja,nu fattas bara en rutig keps,rallyhandskar och en lila rattmuff,sedan på med blydojjan.
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Inlägg av Manne »

Om jag förstått Kirill + övriga admins rätt så måste de aktivera kontona manuellt innan nya som registrerar sig kan göra inlägg. Detta just för att undvika dessa ej kojaintresserade medlemmar. I nämda fall skulle jag sätta en STOR peng på att "Andymarys" hamnar i "runda arkivet"(papperskorgen).
Alla suspecta registreringar och spam är ju en av anledningarna till att forumet håller på att uppgraderas.
Håll ut ett tag till så får vi hoppas att vi slipper skiten............

/ Manne
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Det är så att jag sköter aktiveringen utav alla nya konton sen i December om jag inte kommer ihåg helt fel. Och jag sitter dagligen och aktiverar alla nya konton som jag ser är legitima!

Men då vi håller på och flyttar forumet som det går att läsa om både här på forumet och på våran första sida http://www.hundkoja.com så aktiverar jag INGA nya konton vare sig det gäller ärliga eller inte...

Men då jag jobbar 8-19 5 dagar i veckan och är hemma till 21 ungefär så har jag inte så stor lust att sitta och rensa databasen, utan den kommer att rensas ut nu efter flytten... Därför får dessa konton ligga kvar tills vi har flyttat klart :wink:

Kan ju även säga att aktiveringen gjorde ju så att vi fick bort botarna, men tar det upp plats i databasen vilket är tråkigt! Men även ärliga medlemmar är plågade utav dessa... Men har inte fått något klagomål än sen vi slängde igång den här funktionen!

Hoppas du fick svar på tal nu :D
Skriv svar