Vi välkomnar det nya året med detta! [LÄS!!]

John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Vi välkomnar det nya året med detta! [LÄS!!]

Inlägg av John Doe »

Tyvärr kära medlemmar!

Vi i Admingruppen har länge pratat om hur sidans framtid ska bli och vi har kommit fram till att ingen av oss har den tid som behövs...

Bla bla bla bla...
Bara skojar :lol:

God Jul kära medlemmar!

Ikväll så kommer jag stänga ner forumet för att göra lite smärre uppgraderingar och justeringar på forumet och forumet kommer att komma upp igen under natten...

Men titta in på den här posten under kvällen för mer och viktig information som kommer att komma fram!

God Jul på er alla :wink:

Väl mött
Kirill
Senast redigerad av John Doe den 25 december 2007 kl. 20:21, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Inlägg av johnson »

Du ligger i bra Kirill, ända in på juldagarna.

Har nog inget mer ja vet än att ja tycker allt funkar finfint nu, inte sett spammare eller felmeddelande på länge. Bra jobbat!

Å goood juuul!
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

God Jul allihopa! Stort tack till mina administratörer, det är ni som håller sidan igång! Är själv spänd på hur uppdateringen blir... :-)

Ha det bra och kör försiktigt i jultrafiken, vad ni än kör!
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Lite update nu såhär sent på kvällen! BORTSE från infon på första sidan, denna kommer att uppdateras och jag kommer att ändra länkarna på den sidan så att inga kommer att registrera sig då jag håller på och fifflar :D

Jo men vad gör man? Jag är singel, har pluggat klart och vill ge er alla en fin julklapp eftersom ni har stått ut med allt strul som inträffat här :oops:

Gooood Jul och som sagt ;) Jag tänker inte sova förens forumet är fungerande som sagt! Men det är bara jag som kommer pilla på med det som sagt, jag har ju inget liv ändå så :wink:
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Nu blir jag måttligt le servern! Den skippar 8-9 filer som jag inte vet om jag behöver dem eller inte :/ Så ska ta och byta dator (Med en stabil uppkoppling) Och hoppas på det bästa! Jag hojtar till då det börjar bli dags att leka för er andra :wink: Den var ju sagd som en julklapp för er, men det beror på om man går efter den Kristna julen eller den Ortodoxa julen :lol: (24 Dec eller 31 Dec)



Kan även avslöja att ni användare kommer få använda er utav lite nya teman :wink:

Men nu förblir jag upptagen ett par timmar, måste ju ändå fira jul!
schlyter

Inlägg av schlyter »

Jag har också lite snyggare bilder till länkarna ni har i sidan.

Länkbilderna är mer stilrena och snygga. Autoministeren finns ju inte längre, så dne bannern kan ni ju ta bort. B-one har bytt namn till One och det har även jag tänkt på. Om ni vill ha länkarna kan ni sända ett PM.

De ska finnas med transparent bakgrund och i filformatet gif.
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Jag har fått tag på ett jävligt snyggt tema som kommer få ligga som grund för det nya forumet! Sen så kommer jag att lägga in nya teman allt eftersom det kommer nya! Dock så är kraven mina att loggon är psd så att jag kan byta ut denna och bygga på denna med våra bilder eftersom jag vill kunna ha kvar länkarna på något sätt 8)

Det bästa med 3:an är att php och html koden är ÅTSKILD vilket den inte är i 2:an :twisted:

Men det har strulat till det lite med databasen just nu, så det nya forumet kommer komma upp senare! Så jag hoppas att ni har förståelse för detta :wink:
jocke.carlsson
Inlägg: 350
Blev medlem: 11 september 2005 kl. 17:49
Ort: Ulricehamn

Inlägg av jocke.carlsson »

Kämpa på Kirill. Om du har stora problem så kika in på svenska megasquirt forumet där blev uppdateringen klar igår, dom hjälper dig säkert om det är nått som krånglar

http://forum.megasquirt.se
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Ytterliggare en update för er medlemmar!

Det nya forumet är uppe, och håller på att fyllas på med den info som behövs. Temat ska ändras och jag ska ihop med mina kollegor ta och titta hur det fungerar!

Tillsvidare så får ni fortsätta skriva och underhålla detta forum då jag kommer meddela er när det är dags att kliva över på det nya...

Jag vet att jag lovade er det nya till julafton men jag lyckades inte hålla detta :oops: Men jag lovar att ni inte kommer bli besvikna med det nya forumet!

Vi har funnits på nätet sen 2004, och vi är nu ett Nordiskt Forum för kojafantaster!

God fortsättning på detta år...
//Kirill
Skriv svar