Projekt - Väcka liv i den lille röde! 1275 GT clubman.

Visa upp din bil och läs om andras projekt
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Inlägg av Litenmentuff »

mmm ta mera kort du crowan och ut med er båda i garagen och slit.. :D

snart är ju våren hära! :shock:

känner pressen... så måste kämpa på så man iallafall hinner ut med den innan sommarn är över!


glömde ju skriva att jag nu fått papprerna på min clubman 1275 gt :)

17ägare 15privatpersoner av dessa :) det är ju lagom :P
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Inlägg av Litenmentuff »

liten update:
Bror har köpt en Amazon -69 så nu har man blivit utsparkad ur garaget ett tag framöver skit också :P


Well well va ju endå tvungen å vänta på plåtarna från jana som kunde ta rätt lång tid å få hem.

lite bilder på hur långt jag kom innan jag blev utsparkad så nu får lillen stå och frysa utomhus :(

skärmen är borta iallafall förutom det jobbiga vid sömmen tar tag idet sen när jag får nya skärmen..
Bild

Bild

FETA SKIVBROMSAR :)

Bild

ute i kylan står står bilen nu fast den har täcke iallafall... alltid nått..
:P

Bild

Bild


Det va allt jag hade å komma med på nån vecka nu ... segt å vänta på grejjer! ha det gött så länge!
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Mahal

Inlägg av Mahal »

Någon har varit flitig ser jag! kämpa på så får du säkerligen din sommartur ska du se.
själv så letar jag efter en gammal mini att införskaffa, så man kan komma igång lite och fixa upp en bil innan man fyller 18 och tar körkort i april. Kommer bli superbt!
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Inlägg av Litenmentuff »

Mahal skrev:Någon har varit flitig ser jag! kämpa på så får du säkerligen din sommartur ska du se.
själv så letar jag efter en gammal mini att införskaffa, så man kan komma igång lite och fixa upp en bil innan man fyller 18 och tar körkort i april. Kommer bli superbt!
njäe nu har jag bara rullat tummarna väntar på att grejjerna ska komma till jana men det går jävligt trögt inget händer :P så segt!! :cry:
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Inlägg av Litenmentuff »

äsch nu tar det nån vecka till innan grejjerna kommer då det blivit nått missförstånd... :twisted:


Kommer ju få bråttom med å bli klar snart.. :(


surt!
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
johan_palm
Inlägg: 638
Blev medlem: 3 juni 2005 kl. 22:20
Ort: kävlinge

Inlägg av johan_palm »

en anledning till varför man inte ska handla av Jana.....
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Inlägg av Litenmentuff »

hehe han är dock väldigt trevlig och svarar alltid på frågor man har osv så jag värdesätter det högre än ett missförstånd på telefonen..

Sen att han nu är dyrare än vissa andra kan jag ta då han faktiskt har bra service när man är där :)


Så inget ont med jana förutom att vi missförstått varandras viljor på telefonen :cry:

Då jag beställde massa grejjer på telefonen o sen sa att jag skulle återkomma med mera beställningar eftersom jag höll på med bilen.. (då väntade han med att beställa allt) DOH!!!

plåtdetaljer till mini är ju endå löjligt billigt.. framskärm trekanter dörr"balkar" man kan ju beställa hur mycket som helst utan å komma upp i några summor...

till skillnad från min nissan 200sx jag hade förut där kosta en bakskärm 12000kr + frakt.. :P
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Mini-68
Inlägg: 101
Blev medlem: 9 januari 2006 kl. 10:20
Ort: Visby (Gotland)

Inlägg av Mini-68 »

Har alltid fått mina delar fort och utan problem från Jana!
Trots att jag bor på en ö.

Tycker dock att han låter lite som Leif GW Persson från efterlyst! :lol:
Mini -68 1000cc

Bild
johan_palm
Inlägg: 638
Blev medlem: 3 juni 2005 kl. 22:20
Ort: kävlinge

Inlägg av johan_palm »

han e dryg
Det tog en månad för lite bromsrör och en huvudbromscylinder
när det gått en månad så ringde jag och fråga avrt det blev av och då hade han inte fixat det än...
Skriv svar