hobbies??

Prata om vad du vill
lennie
Inlägg: 194
Blev medlem: 29 augusti 2006 kl. 18:20
Ort: Kiruna

Inlägg av lennie »

minitokig skrev:Jag tittade just igenom mitt inlägg och kom fram till att alla sakerna (BBB = Bilar Brudar Bärs) slutar med att man hamnar i horisontalläge.... :oops:



Så ta det varligt med dessa BBB :lol:
Hur hamnar du i horisontläge med bil?
nordgren

Inlägg av nordgren »

Kör 2 hjuligt jag... Tuffar omkring
med denna krigsmaskin från 1941 8)
http://mc.luffen.se

Familjen.... 2 grabbar & fru
Styrketräning
Badminton
Munspel

Bild
Senast redigerad av nordgren den 5 februari 2007 kl. 14:37, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
1275GTclubman
Inlägg: 180
Blev medlem: 29 maj 2006 kl. 14:36
Ort: Båstad

Inlägg av 1275GTclubman »

aa två hjuligt e ju aldrig fel sj har man hatt ett par hojar till och med byggt två av dom..renoverat o sattihop från lådor då...men här finns ju iaf ett par musikintereserade själv lirar man gitarr...och har gett mig fan på konsten att försöka spela munspel haha!
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Inlägg av johnson »

Håller med MC var min stora hobby,lite annan stil kanske ja hade..

Men nu håller ja på att starta en ny hobbie med att köra cross,kommer att köpa en i dagarna hoppas jag..

Min gamla pärla!
Bild
Användarens profilbild
Litenmentuff
Inlägg: 612
Blev medlem: 20 oktober 2006 kl. 15:10
Ort: Järfälla

Inlägg av Litenmentuff »

Hobbies jag har är som alla andra här BILAR , Streetracing dock precis sålt min race bil så får se hur det blir med det i framtiden.


Sen är väl sen 2år tillbaka poker min största hobby. Förövrigt den som betalat mini och en stor del av race bilens grejjer :) Finns ju ingen bättre hobby just nu för mig då jag har roligt när jag spelar och samtidigt får jag betalt för det... :lol:
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Inlägg av johnson »

Uppdaterar me min nya hobby här, jäklar va kul de va, dock tar de endel av min mekartid men de får gå :)
Bild
grozzny
Inlägg: 147
Blev medlem: 19 mars 2006 kl. 10:35
Ort: Malmö/Göteborg
Kontakt:

Inlägg av grozzny »

För mig är det kiting som gäller, förtillfället mest på land (med mountainboard här i söder) och när snön kommer eller när jag kommer till snön blir det snowkiting! Sjukt kul. :twisted:
palman

Inlägg av palman »

Får väl slänga in en bild på min hobby =)

Bild
Skriv svar