KAD's nya hemsida

Motorrelaterad underhållning
Miggel
Inlägg: 78
Blev medlem: 8 december 2004 kl. 12:15
Ort: Falun

KAD's nya hemsida

Inlägg av Miggel »

Hej,

KAD har äntligen fått till en bra hemsida inklusiv ett forum:

http://www.kad-uk.com/

//Miggel
Användarens profilbild
Helipop
Inlägg: 590
Blev medlem: 4 mars 2005 kl. 20:12
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Helipop »

Gah, drömdelar till minin. Skulle hellre lägga 250 000 på såna delar till kojan än att köpa skrothögen under "fritt ord/konstig annons"
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
palman

Inlägg av palman »

haha du är verkligen b¨låst helipop!

hade dne legat ute i england så hade den varit borta för längesen. Inse värdet i en rarietet!

pucko
Användarens profilbild
Helipop
Inlägg: 590
Blev medlem: 4 mars 2005 kl. 20:12
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Helipop »

No way, prestige är för människor utan karaktär. =) Och jag tror knappast att den hade varit såld där, för om någon från england skulle vilja ha den till det priset så skulle dom lika gärna kunna pruta typ 5000 och hämta den själva. Dom som är berädda att betala så mycket kan nog lyfta på röven och hämta den oxå.
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
Användarens profilbild
1275GTclubman
Inlägg: 180
Blev medlem: 29 maj 2006 kl. 14:36
Ort: Båstad

Inlägg av 1275GTclubman »

en historisk bil är en historisk bil! har den en känd bakgrund kan den vara ovärdelig för sammlare! och denna är säkert värd sina 250.000kr
som sagt hadde man haft pengarna så...
Användarens profilbild
Helipop
Inlägg: 590
Blev medlem: 4 mars 2005 kl. 20:12
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Helipop »

Japp jag kan föstå att vissa människor värdesätter sånt. Man har ju sett "värre" köp av tavlor från personer som inte tjänat en krona på sina verk under sina levnadsår men som typ 100 år efter sin död har cirkulerat runt för öve 100 miljoner dollar. Jag säger ju bara att JAG hellre skulle köpt en jävla massa annat än en bil som blivit piskad på en bana och fått stryk och säkert plågats på höga varv. Den där bilen skulle vara min sista prioritet i världen.
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::

SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
Skriv svar