Nyheter - 2005/09/19

Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Nyheter - 2005/09/19

Inlägg av Ubba »

Hallå igen allihopa!

Dags för lite info igen! Idag har jag fixat till Salutorget och jag är faktiskt ganska nöjd med resultatet. Salutorget är nu, som Ni kanske redan noterat, uppdelat i 5 kategorier som täcker alla områden (eftersom jag lade in en "Övrigt" längst ner)... :wink:



Dessutom är det numera så här: För att hålla nere antalet annonser, för att det ska bli mer överskådligt och sist men inte minst för att hålla Salutorget aktuellt ligger annonserna kvar så länge någon svarat/skrivit ett inlägg i annonsen någon gång under de senaste 30 dagarna. Är så inte fallet försvinner annonsen av sig själv. Tänkte först låtit annonserna försvinna efter 30 dagar oavsett inlägg men kom på att det är lite dumt. Framförallt i fall t ex en potentiell köpare hittar en annons på nåt han vill köpa när annonsen varit ute i 29 dagar. Dagen efter när denna person ska kolla efter svar så är helt enkelt annonsen borta. Därför löste jag det så att det beror på senaste inlägget.



Om Du har ute en annons på något och denna således försvinner så ska Du inte bli ledsen för det. Då är det bara att göra ett nytt försök, så hamnar ju dessutom Din annons längst upp igen. Hoppas detta system kommer att fungera och att Ni blir nöjda med det! Jag och Babas ska göra vårt bästa för att hålla det så snyggt som möjligt!



Ha en bra vecka allihop och passa nu på att köra slut på sommardäcken innan hösten/vintern kommer! :wink:



MVH Johan "Ubba" Åberg

Webmaster - Hundkoja.com
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Det låter som en mycket bra idé 30 dagar är nog aldeles lagom tycker jag.. för då hinner man läsa igenom och begrunda många gånger innan annonsen försvinner.. och den som inte loggar in oftare än en gång i månaden får helt enkelt gå miste om alla godsaker
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Skriv svar