Nytt år snart! Och många nyheter är på G!!

John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Nytt år snart! Och många nyheter är på G!!

Inlägg av John Doe »

Hejsan underbara forumiter!

Som ni kanske såg så dök forumet nu i helgen, och det visade sig vara något med våran SQL databas som inte ville vara med längre... När jag kom hem idag så ser jag att forumet är online och allt verkar fungera! Har även uppdaterat forumet till senaste 3.0.3 idag så allt ska vara fungerande, förutom klockan på forumet! Men detta kan ni själva ställa in under eran kontrollpanel!

Nu till godbitarna som väntar er användare inför 2009:

En helt ny hemsida håller på att utarbetas, vilken kommer att släppas när allt är klart!
Bildgalleriet kommer att omarbetas, då vi slapp all spam här inne på forumet så började de att spamma sönder hela galleriet istället! Så den kommer att få stryka på foten nu i dagarna!! Alla bilder är dock sparade och vi kommer att arbeta på ett helt nytt galleri som kommer att släppas med hemsidan! Lika gäller med Wikin som vi ska fortsätta att arbeta med...

Är det så att ni vill ha något speciellt på den nya hemsidan så skriv det här då! Eller posta det till mig privat, eftersom jag har fullt upp dagligen då jag har tillträtt som lärare på en skola, så jag har inte så mycket liv övers för forumet som jag hade en gång i tiden :/ Men jag finns och smyger in här titt som tätt och fixar till problemen som uppstår :mrgreen:

Väl mött
Kirill