Välkommen till nya forumet!

Användarens profilbild
Hylsan
Administratör
Inlägg: 2034
Blev medlem: 26 juni 2005 kl. 09:50
Ort: Hässleholm

Välkommen till nya forumet!

Inlägg av Hylsan »

Vi hälsar er alla tillbaka till det nya, uppdaterade Hundkoja.com!
Först får vi be om ursäkt; pga ett missförstånd så har en del inte kunnat komma åt forumet under v.7.

Igentligen är det inte sååå jättemycket som är ändrat, men det är lite småsaker som är tilllagt, tex enklare infogning av bilder. Vi kommer under vårens gång uppdatera flera saker, länkar, gallerierna och även våran nya wiki som kommer inom kort.

Har ni önskemål eller frågor gällande sidan så fråga under tråden "Hjälp, förslag och test".

Tack för oss i Admingruppen!
/Hylsan
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Re: Välkommen till nya forumet!

Inlägg av John Doe »

Sweeeet säger jag bara :D

Hur blir det med första sidan?! Ska vi ta och slänga in en portal eller ska jag knåpa ihop något ugly igen :mrgreen:
Användarens profilbild
Hylsan
Administratör
Inlägg: 2034
Blev medlem: 26 juni 2005 kl. 09:50
Ort: Hässleholm

Re: Välkommen till nya forumet!

Inlägg av Hylsan »

Portalen får vänta lite då den är i beta-stadiet.
Ska se ifall jag kan slänga ihop något som hänger ihop med forumet senare under veckan vid tillfälle..

/Hylsan
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Re: Välkommen till nya forumet!

Inlägg av John Doe »

Efter att ha vaknat onormalt tidigt en lördagmorgon så satte jag mig och aktiverade 11 sidor users, en hel del spammers var det men dessa kommer att rensas bort liksom större delen utav databasen kommer rensas ut eftersom veckorna går!

Har nu ändrat registreringen till att det är NI användare som aktiverar er numera och inte jag som admin. Har även satt på byte utav användarnamn eftersom vissa kanske vill byta sitt användarnamn istället för att göra ett nytt :lol: Denna tjänst kommer endast vara påslagen 1 vecka just nu för att testa forumet och är det så att någon mera vill byta sitt namn framöver så kan vi slå på den funktionen i omgångar.

Jag kommer även slänga på en till funktion då jag väl hittar den bland alla knappar och länkar för oss admins vilket gör att folk som inte loggat in på mer än X antal dagar/veckor kommer att raderas utav forumet. Hur många veckor har vi dock inte pratat om i admingruppen men mera info kommer att gå ut. Ska även kolla om det inte på något sätt går att parkera sitt konto här om det blir så att man kanske flyttar eller åker utomlands och inte har tillgång till Internet 8)

Väl mött
Kirill och admingruppen
Skriv svar