Till alla medlemmar!

John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Till alla medlemmar!

Inlägg av John Doe »

För det första så vill jag ta och hälsa alla våra nya medlemmar varmt välkomna in hit till oss och hoppas att ni kommer att trivas här!

Nu till varför jag skapar den här posten...

Jag har tagit över säkerheten här på forumet efter jag tillträdde som admin och för att få bukt på spammet så har vi infört att någon Admin (Jag i detta fall) sköter aktiveringen!

Sen den 13 November så har vi 171 registrerade medlemmar och 19 av dessa är riktiga medlemmar!

Jag kollar min mail upp till 15 ggr dagligen och har den alltid inloggad så att jag snabbt kan aktivera nya medlemmar men "ibland" så kan det uppstå lite fel då namnen ser suspekta ut :oops: Och det kan ta längre tid än normalt från 2 - 15 min innan jag aktiverar era konton!

Nu en uppmaning till alla våra medlemmar från mig:
Skulle uppskatta om ni kunde fylla i era städer eller ja om ni så vill att ni är från Mars eller Pluto :wink: Så länge ni inte tar några utav dessa ord;
Tramadol, USA och alla andra städer/länder som det har i sina script. Jag ska ta och rulla upp ärmarna nu och städa upp databasen på inaktiva medlemmar nu till veckan så skulle uppskatta om ni kunde skriva in vart ni är ifrån ;)

Väl mött
Kirill Säkerhetsnörden
Användarens profilbild
jonas
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 november 2004 kl. 23:36
Ort: Södertälje

Inlägg av jonas »

Kanooon!
B F Ekvall

Inlägg av B F Ekvall »

Go for it !
Användarens profilbild
Bool
Inlägg: 76
Blev medlem: 10 juli 2006 kl. 23:04
Ort: Helsingborg

Inlägg av Bool »

Låter vettigt, bra jobbat förresten. :D :D
Koja e' coolt....men inte i skogen.
Hans L
Inlägg: 156
Blev medlem: 4 oktober 2005 kl. 17:43
Ort: Arvika

Inlägg av Hans L »

Tack för allt slit ni lägger ner för att hålla sidan igång!!!!!
När jag nu skall komplettera med hemorten så förmodar jag att jag skall klicka på "profil" i allra översta raden på sidan. Då ser jag att de flesta av uppgifterna jag en gång lagt in inte finns med där!? Däremot finns de fortfarande om jag tittar in via Medlems-galleri, dock utan möjlighet att komplettera där.
Nu gör jag såhär att jag fyller i allt på nytt igen, via "profil".
Hojta till Kirill om det skulle vara så att det blir fel, dubbelt eller om jag på annat sätt sabbar om jag gör så.
Hans L
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Hans L skrev:Tack för allt slit ni lägger ner för att hålla sidan igång!!!!!
När jag nu skall komplettera med hemorten så förmodar jag att jag skall klicka på "profil" i allra översta raden på sidan. Då ser jag att de flesta av uppgifterna jag en gång lagt in inte finns med där!? Däremot finns de fortfarande om jag tittar in via Medlems-galleri, dock utan möjlighet att komplettera där.
Nu gör jag såhär att jag fyller i allt på nytt igen, via "profil".
Hojta till Kirill om det skulle vara så att det blir fel, dubbelt eller om jag på annat sätt sabbar om jag gör så.
Det ser fint ut där :wink: Din stad står där och jag ska ta och kolla det andra du ser!

Det uppskattas verkligen ska du veta :D
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Inlägg av Manne »

Jag vill bara säga att jag instämmer med övriga som tycker att admins gör ett gott jobb, ett "jättegött" jobb faktiskt.

Tack / m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Användarens profilbild
Bool
Inlägg: 76
Blev medlem: 10 juli 2006 kl. 23:04
Ort: Helsingborg

Inlägg av Bool »

Tjena Admin.

Jag var inne å tittade på medlemslistan idag, en tanke som slog mig.....
kan man inte ta bort alla dom som aldrig gjort några besök, verkar ju som dom bara reggat sig å sen aldrig e inne. Behöver ju kanske inte ta bort alla, man kan ju låta dom va kvar som inte varit reggade så länge (typ 6-12 mån)då dom kanske inte hunnit kolla läget.

Och varför är det så att när man går in på någons profil och vill trycka på "mer info om ******s bil" så studsar man ut till forumsindex.

Tack för ett lysande jobb med sidan, excellent.

Ha de ... :D
Uffe
Koja e' coolt....men inte i skogen.
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Tror nog att den infon är borttagen! Men jag vågar inte säga att så är fallet, det får Ubba sidans grundare och ägare berätta vidare om!

Och som sagt, en rensning utav databasen är på ingående, men då databasen säger att vissa gjorde sitt senaste besök 1970 kan det bli lite svårt :lol:
Användarens profilbild
Bool
Inlägg: 76
Blev medlem: 10 juli 2006 kl. 23:04
Ort: Helsingborg

Inlägg av Bool »

Jag menade endast dom som ALDRIG gjort något senaste besök, för mer än ett år sen.

Tack så long. :wink:
Uffe
Koja e' coolt....men inte i skogen.
Skriv svar