Forumet uppgraderas till phpBB 3!

Cooper-74
Inlägg: 919
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 01:42

Inlägg av Cooper-74 »

All heder åt er som fixar sånt här!

Själv fattar jag inte ett jota av det.. :roll:

Men kojor kan jag!
Lite iaf... :wink:
Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Och så har stunden kommit som jag väntat på så länge! phpBB 3 släpps som GOLD :mrgreen:

Jag som tänkte jag skulle plugga klart ikväll *jo j*vlar ja säger jag*

Nu är det inte lång tid kvar innan vi säger adjö till detta forum för att träda in i en ny tidsålder...

Och med denna film så ger jag er alla medlemmar en tidig julklapp från oss i admingruppen :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=Hl-ELtDingg
schlyter

Inlägg av schlyter »

Ah, gött! Äntligen lite förnyelse, det passar ju jättebra nu när julen nalkas.
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Kanske ska klargöra mig lite snabbt här ;)

Forumet kommer inte att uppgraderas nu ikväll utan jag ska testköra det. Kolla vad som sägs på det Svenska och det officiella forumet för phpbb innan vi kör igång!

Äsch, ni kommer att märka då vi har bytt forumet :wink:
Användarens profilbild
Manne
Inlägg: 774
Blev medlem: 21 mars 2007 kl. 08:30
Ort: Halmstad

Inlägg av Manne »

Kirill skrev:Kanske ska klargöra mig lite snabbt här ;)

Forumet kommer inte att uppgraderas nu ikväll utan jag ska testköra det. Kolla vad som sägs på det Svenska och det officiella forumet för phpbb innan vi kör igång!

Äsch, ni kommer att märka då vi har bytt forumet :wink:
Du är så härligt energisk...snyggt jobbat. Själv skall jag ut i garaget och fota ett luftfilter...

/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
schlyter

Inlägg av schlyter »

Kirill skrev:Kanske ska klargöra mig lite snabbt här ;)

Forumet kommer inte att uppgraderas nu ikväll utan jag ska testköra det. Kolla vad som sägs på det Svenska och det officiella forumet för phpbb innan vi kör igång!

Äsch, ni kommer att märka då vi har bytt forumet :wink:
Självklart förstår jag att det inte går på en kväll. Men när såna här nyheter kommer förstår man ju att någonting är pågång. Underbart!

EDIT: När vi ändå byter till phpBB 3 kan vi väl försöka fixa lite mer "tilltalande" layout här på sidan. Lite hundkojigare tema om ni förstår. Jag skulle kunna hjälpa till!
Skriv svar