Ny del på forumet?

Verkstadshandboken på Svenska!

På första sidan!
1
5%
Enbart tillgänglig för oss!
19
90%
Jag velar på denna fråga...
1
5%
 
Antal röster: 21

John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Ny del på forumet?

Inlägg av John Doe »

Jag skulle vilja veta vad ni tycker om detta?

Har en pärm i min ägo som behandlar i stort sett de flesta modellerna och det är allt från, Underhåll till i stort sett särplockning och ihopsättande utav bilens alla delar!

Tycker ni dessa ska få finnas på första sidan eller enbart tillgängliga för oss forumiter?

Alla blad kommer vara packa i Winrar och vara i PDF formatet! Men i olika sektioner och inte en stor fil!

Vill höra vad ni tycker?

Väl mött
Kirill
schlyter

Re: Ny del på forumet?

Inlägg av schlyter »

Det låter som en jättebra idé i vilket fall som helst. Men bäst hade väl varit om bara vi på forumet ska komma åt filerna. Lite fördelar måste vi ju ha och dessutom kanske det lockar till oss fler medlemmar.
:lol:
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Frågan är ju bara vad upphovsrättslagen säger om detta, med copyrights och dylikt...
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Inlägg av John Doe »

Ubba skrev:Frågan är ju bara vad upphovsrättslagen säger om detta, med copyrights och dylikt...
Detta behöver du inte oroa dig om Ubba! Då inget utav detta finns angivet i pärmen!

Jag skulle Aldrig utsätta mig själv eller forumet för detta!

Det är inte Haynes boken vi snackar om direkt utan en helt annan bok... Finns inget omslag eller något sånt... Vet inte ens vart den kommer ifrån heller och det visste inte han som jag köpte du utav så :D
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Kirill skrev:
Ubba skrev:Frågan är ju bara vad upphovsrättslagen säger om detta, med copyrights och dylikt...
Detta behöver du inte oroa dig om Ubba! Då inget utav detta finns angivet i pärmen!

Jag skulle Aldrig utsätta mig själv eller forumet för detta!

Det är inte Haynes boken vi snackar om direkt utan en helt annan bok... Finns inget omslag eller något sånt... Vet inte ens vart den kommer ifrån heller och det visste inte han som jag köpte du utav så :D
Det borde ju finnas någon form av copyright ändå, har ju svårt att tänka mig att någon lägger ner tid och pengar på en bok och sedan bara delar ut den till alla som vill ha... :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
crowan
Administratör
Inlägg: 1425
Blev medlem: 23 september 2005 kl. 20:14
Ort: Lund

Inlägg av crowan »

Kanske bättre att hålla det på nivån att skicka till de som vill ha, dumt att råka ut får någon tvist pga det...
Skriv svar