På väg!!

Allt som rör tidigare IMM!
Användarens profilbild
minijanne
Administratör
Inlägg: 2054
Blev medlem: 18 oktober 2008 kl. 21:28

På väg!!

Inlägg av minijanne »

Sitter på hotell i Hamburg på väg mot IMM! Har idag tillryggalagt 110 mil på 14 timmar. Poodle går som ett skott. Dock problem med hydrolastic på höger sida - läcker! Är det nån som vet om det finns en pump på vägen mellan Hamburg - Calais - Dover - Birmingham? Tror vi fixar det men för säkerhets skull.
På vägen ner passerade vi en mindre karavan med kojor vid Brahehus - dom svängde av så fort att vi inte hann med och sen såg vi dom inte mer. Tre stycken - en senapsgul, en grön och en röd med vitt tak. Är ni på väg? Vi åker över från calais på torsdag morgon.
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Re: På väg!!

Inlägg av John Doe »

Jag är rejält avis kan jag ju meddela er som är på väg ner till England nu :oops: :oops:
Jag hoppas att bilarna era håller och att inget händer och att ni sedan bjuder på en massa massa bilder! Samt gör reklam för sidan :mrgreen:

Cheers
Användarens profilbild
MinMorris
Inlägg: 806
Blev medlem: 12 augusti 2008 kl. 16:40
Ort: Delary, Älmhult, Småland

Re: På väg!!

Inlägg av MinMorris »

Überroligt! Avis som in i.
Jag är bosatt i Helsingborg ett tag till så om ni kommer med färjan från Helsingör och behöver vila så finns det plats till era tält i trädgården^^
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
Användarens profilbild
optus
Inlägg: 761
Blev medlem: 1 juli 2007 kl. 20:18
Ort: Västra Sönnarslöv
Kontakt:

Re: På väg!!

Inlägg av optus »

110 mil, då har du inte kört E4 hela vägen. Enl. uppgift är det 94 mil från S till H.
Ha det trevligt på IMM ! ! !
Optus
BMC Princess 1100 Vanden Plas 1965
Användarens profilbild
minijanne
Administratör
Inlägg: 2054
Blev medlem: 18 oktober 2008 kl. 21:28

Re: På väg!!

Inlägg av minijanne »

optus skrev:110 mil, då har du inte kört E4 hela vägen. Enl. uppgift är det 94 mil från S till H.
Ha det trevligt på IMM ! ! !
Optus
Hehe - vi åkte broarna, och stannade 2 mil norr om Hamburg (jag uppskattar noggrannhet :D). Blir lite längre så men man slipper ställtider vid färjan. Nu är vi i Calais - och ärligt talat önskar jag att jag hade Prinsessan nu - börjar bli lite härsken i ryggen. 190 mil avklarade. Dämparna har sjunkit 2-3 cm sen sthlm så vi klarar det nog. Slaggar över i Calais och tar färjan i morgon. När vi kom hit stod det 11 ungerska kojor, en italiensk och nu rullade det in ett norskt skåp på parkeringen. Fler rapporter följer!

//janne & rolle i "The Poodle"
Användarens profilbild
minijanne
Administratör
Inlägg: 2054
Blev medlem: 18 oktober 2008 kl. 21:28

Re: På väg!!

Inlägg av minijanne »

MinMorris skrev:Überroligt! Avis som in i.
Jag är bosatt i Helsingborg ett tag till så om ni kommer med färjan från Helsingör och behöver vila så finns det plats till era tält i trädgården^^
Vi tar det som en injudan - rullar nog in runt midnatt på tisdag :P
John Doe
Inaktivt konto
Inlägg: 1715
Blev medlem: 22 september 2007 kl. 20:14

Re: På väg!!

Inlägg av John Doe »

Låter gött det Janne :D
Hoppas bara du tar en massa bilder så man får se ;D

Ps. Hoppas även du hinner svara på mitt mail också annars kan vi ta det sen då du kommer hem istället Ds.
Skriv svar