Information - Halmstad MiniMeet 2006!

Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Information - Halmstad MiniMeet 2006!

Inlägg av Ubba »

Hallå i sommaren!
Hoppas allt är bra med Er, trots att sommaren verkar ha tagit semester ett tag. Vi får hoppas det blir bättre till nästa helg... ;-)

Ja, nu börjar Halmstad MiniMeet 2006 närma sig ordentligt! Campingen är fixad och polistillstånd, m.m är ordnat. Nu saknar vi bara gott väder, ett 50-tal hundkojor och massa glada trevliga människor!

Tänkte att lite info kanske vore på sin plats! Vi kommer som sagt att samlas på fredagseftermiddagen och försöka göra Er hemmastadda på campingen, m.m. Om vädergudarna är med oss tänder vi grillen, pyser upp en kall pilsner (eller något alkoholfritt alternativ för dom som vill det) och har det gott.

På lördag förmiddag är det inget speciellt som händer utan man kan gå runt och sparka lite däck, prata med folk, dom som vill kan gå ner till havet och ta sig ett dopp, m.m. Efter lunchtid samlar vi ihop oss och kör från campingen och drar uppmärksamhet till oss där vi drar fram. Till slut kommer vi att köra genom centrala Halmstad, på en gågata som egentligen är avstängd för biltrafik och avsluta rundan mitt på Stora Torg där vi "ställer ut" bilarna så att den nyfikna allmänheten kan få gå runt och kika på bilarna. Det är dock inte 100% säkert att vi kan få plats med ALLA bilarna om vi blir för många. Detta avgörs på plats.

Sedan kommer vi att köra från Stora Torg ut på ett litet rally. Sträckan är hemlig, t o m så hemlig att inte ens jag vet om den... :wink:

På eftermiddagen/kvällen kommer vi tillbaka till campingen där vi återigen samlas runt grillen.

Söndagen ägnar vi åt valfria aktiviteter. Jag har lagt upp det så här eftersom det är jobbigt med för mycket tider att passa, det spricker nästan alltid ändå. Huvudsaken är att vi är samlade och har det trevligt, sen får det gå som det går... :wink:

Kommer att sätta mig imorgon eftermiddag och fixa vägbeskrivning, m.m. Mer info kommer! :wink:

MVH Johan "Ubba" Åberg
Webmaster - Hundkoja.com
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
mini2fast4u
Inlägg: 373
Blev medlem: 19 november 2004 kl. 08:31
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av mini2fast4u »

Hmmm, ojoj, måste nog ta o pumpa till däcken o kolla oljan o fixa o dona med de små! Hur ska detta sluta, 50 kojor på samma gång har aldrig jag sett iaf, ska bli skitskoj o träffa alla!
Kan bara meddela er som kommer tidigarare att vi kommer ut och tittar till er tidigare på veckan också och kanske tillockmed bjuder med er till garaget (behöver ju hjälp med att fixa de små liven :lol: ).
Väl mött allihopan!
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
johan_palm
Inlägg: 638
Blev medlem: 3 juni 2005 kl. 22:20
Ort: kävlinge

Inlägg av johan_palm »

Då får man ju fixa ett liti fotoalbum istället och ta me när man inte kan ta bilen me...
Användarens profilbild
mini2fast4u
Inlägg: 373
Blev medlem: 19 november 2004 kl. 08:31
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av mini2fast4u »

johan_palm skrev:Då får man ju fixa ett liti fotoalbum istället och ta me när man inte kan ta bilen me...
Du får la ta bilen på kärra!!! :D
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
johan_palm
Inlägg: 638
Blev medlem: 3 juni 2005 kl. 22:20
Ort: kävlinge

Inlägg av johan_palm »

visar inte ett nästan färdigt objekt.......

dum är man kanske men ja...
Användarens profilbild
mini2fast4u
Inlägg: 373
Blev medlem: 19 november 2004 kl. 08:31
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av mini2fast4u »

håll i hatten, årets upplaga av Halmstad Mini meets mini rally anordnas av Hasse ´Beckert o Magnus Magnusson, undrar var de har hittat på, Tror att de har klurat ut några "lustiga" frågor om jag känner dem rätt och en fin sträckning utlovas, Någon överraskning på vägen har de tydligen också hittat på. Skitkul!!!!!
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
Användarens profilbild
mini2fast4u
Inlägg: 373
Blev medlem: 19 november 2004 kl. 08:31
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av mini2fast4u »

Kan också meddela att det blir lika fina priser i år då våran sponsor EU bildelar även detta år ställer upp för oss. Dessutom har de erbjudande på billiga oljefilter, luftfilter o tänddelar till kojorna!
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

Jag hoppas att ni även har pris för dom som åker längst ;P hehe
Användarens profilbild
mini2fast4u
Inlägg: 373
Blev medlem: 19 november 2004 kl. 08:31
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av mini2fast4u »

DirtBag skrev:Jag hoppas att ni även har pris för dom som åker längst ;P hehe
Tror ni va? :lol:
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Priset på kalaset är nu satt. Prislistan ser ut som följer:

Träffavgift: 100:-/bil
Camping: 200:-/bil & helg


För er som inte var med förra året kan jag meddela att campingen där vi håller till ligger bara ett stenkast från en av Sveriges finaste stränder ute vid Tylösand. Campingen har mycket fina omgivningar och i priset ingår el, tillgång till toaletter, dusch, etc.

För den morgontrötte finns det dessutom en frukostbuffé att köpa för runt 50-lappen.
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Machnow
Inlägg: 85
Blev medlem: 17 januari 2005 kl. 23:13
Ort: Borås

Inlägg av Machnow »

Kan man droppa in lite när man vill på Fredagen?
Hur svårt kan det va?
lollo
Inlägg: 61
Blev medlem: 1 januari 2006 kl. 22:56
Ort: trollhättan

Inlägg av lollo »

Ja tänkte fråga OM nu ja blir tvungen att åka Corrado ner till träffen,gäller då dessa priser oxå eller blir det vanliga camping priser då?

//Johnson
hundkojor är söta ;-)
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Machnow skrev:Kan man droppa in lite när man vill på Fredagen?
Ja, det kan du göra! Jag och nån mer kommer att vara på plats från lunch ungefär.
lollo skrev:Ja tänkte fråga OM nu ja blir tvungen att åka Corrado ner till träffen,gäller då dessa priser oxå eller blir det vanliga camping priser då?

//Johnson
Först och främst måste vi ju se till så att alla med kojor får plats, sen får vi se. Men skulle det finnas plats är det självklart dessa priser som gäller ändå. :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Skriv svar