Nyheter om Halmstad MiniMeet 2005! Datum, m.m.

Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Nyheter om Halmstad MiniMeet 2005! Datum, m.m.

Inlägg av Ubba »

Så där ja, nu känns träffen mer "verklig" när den fått ett riktigt namn, Halmstad MiniMeet 2005! Denna kommer att äga rum ANTINGEN lördagen den 16 till söndagen den 17 juli ELLER en vecka senare alltså lördagen den 23 till söndagen den 24 juli. Eventuellt kanske man drar igång så smått redan på fredagen med lite grillning/skitprat. Slutgiltigt datum kommer att meddelas så fort jag vet. :wink:



Jag håller just nu på och kontrollerar övernattningsplatser för Er som vill komma. Jag har varit i kontakt med Tekniska Kontoret på Halmstad Kommun angående om det finns någonstans vi kan vara. Jag skulle helst vilja att vi kunde vara ett slutet sällskap och därmed ha något "eget" ställe att vara på. Detta verkade inte vara möjligt utan jag får kolla med campingarna här omkring och se om dom kan ställa upp så återkommer jag med mer information framöver. Jag kommer dock att i första hand jaga vidare efter någonstans där vi kan "vara i fred"... :wink:



Däremot blev min kontakt på Tekniska Kontoret väldigt intresserad av träffen och tyckte det var en jättetrevlig idé. Han ville t o m i samförstånd med Hundkoja.com hjälpa till med att anordna bl.a. en kortegé här genom Halmstad för oss, m.m. Vore ju skithäftigt eftersom det är RÄTT mycket folk här på sommaren!



Mer information om vad som kommer hända på träffen fylls på här i tråden allt eftersom! Men någon form av Mini Rally kommer fixas, grillning, m.m, och självklart, om det är möjligt, Super-Stage och "vansinneskörning" på Halmstad Flygplats rullbana! :wink:
Senast redigerad av Ubba den 7 december 2004 kl. 23:17, redigerad totalt 1 gånger.
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Crow

Inlägg av Crow »

Det börjar å röra på sig :D

Tänk på att juli e semester månad.Kanske en del missar detta

p.g.a semester.En liten tanke bara :)
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Crow skrev:Det börjar å röra på sig :D

Tänk på att juli e semester månad.Kanske en del missar detta

p.g.a semester.En liten tanke bara :)
Vad kan möjligen vara viktigare än detta?!? :wink:

Det var just med tanke på att folk har semester som jag lade det i juli.
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
turbovan

Inlägg av turbovan »

Ubba skrev:
Crow skrev:Det börjar å röra på sig :D

Tänk på att juli e semester månad.Kanske en del missar detta

p.g.a semester.En liten tanke bara :)
Vad kan möjligen vara viktigare än detta?!? :wink:

Det var just med tanke på att folk har semester som jag lade det i juli.


er ikke sikkert våre samboere er så fornøyd med å avbryte ferien for å dra på minitreff.

om det ligger utenfor ferien, er det jo alikevel en helg slik at de fleste har fri til å komme :wink:
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Ja, inget datum är ju riktigt satt än. Jag kände mig bara tvungen att få ut ett datum. Sedan är det grymt svårt att hitta ett datum där så många som möjligt kan... Kanske 1-3 juli istället? Tidigare är svårt, det är ju midsommar och allt...
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Crow

Inlägg av Crow »

Ubba skrev:Ja, inget datum är ju riktigt satt än. Jag kände mig bara tvungen att få ut ett datum. Sedan är det grymt svårt att hitta ett datum där så många som möjligt kan... Kanske 1-3 juli istället? Tidigare är svårt, det är ju midsommar och allt...


Nånstans där.De flesta börjar sin semester vecka 27,ungefär.
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Ska vi säga det då? 1-3 juli? Kom igen nu allihopa! Hjälp mig! :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Crow

Inlägg av Crow »

Jag tror personligen 1-3 juli e okey. PM:a folk här på forumet om datumet.
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Crow skrev:Jag tror personligen 1-3 juli e okey. PM:a folk här på forumet om datumet.
Jag är ju fullt medveten om att det är omöjligt att fixa så att alla blir nöjda men något datum måste man ju sätta. Och är man ute i så här god tid kanske en del av Er kan planera efter det. Jag skickar iväg ett mail till Er allihop så får vi se. Ni kan ju svara antingen här, svara på mailet, eller skriva nåt i Intresseanmälan tråden...
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
mongoose

Inlägg av mongoose »

I´ll be there! /Mongoose
Crow

Inlägg av Crow »

Tänkte föreslå en plats för träffen.Rod åkarna i stan(Halmstad) hade en träff för ett antal år sen.

Dom höll till på Söndrumsskolan.Det kan va ett alternativ.Skolan e stängd för sommaren å övernattning kan man kanske ha i gymnastiksalen,eller nåt.

Ganska lätt å hitta dit för utsocknes folk åxå. :wink:
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Crow skrev:Tänkte föreslå en plats för träffen.Rod åkarna i stan(Halmstad) hade en träff för ett antal år sen.

Dom höll till på Söndrumsskolan.Det kan va ett alternativ.Skolan e stängd för sommaren å övernattning kan man kanske ha i gymnastiksalen,eller nåt.

Ganska lätt å hitta dit för utsocknes folk åxå. :wink:
Tack för tipset! Ja, det kan ju vara en "sista utväg" om inte annat. Ska först undersöka ALLA möjligheter till att fixa en stor jäkla åker eller nåt... :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Crow

Inlägg av Crow »

Hör dig för med hojåkarna på Kristinehed (gamla raggarkåken) där finns en fin gräsplan att ha utställning på,å samlas.
Användarens profilbild
Magnusson
Inlägg: 255
Blev medlem: 27 november 2004 kl. 21:22
Ort: Halmstad

Inlägg av Magnusson »

Kolla med Tylöbäcks kursgård det ska nog gå att hyra in sig där?

Nära till havet för den som vill bada!

Tror där finns en hel del faciliteter wc, dusch mat m.m

Bara ett tips så här på vägen :)
Crow

Inlägg av Crow »

Magnusson skrev:Kolla med Tylöbäcks kursgård det ska nog gå att hyra in sig där?

Nära till havet för den som vill bada!

Tror där finns en hel del faciliteter wc, dusch mat m.m

Bara ett tips så här på vägen :)


De stället hade säkert passat ypperligt :)
Skriv svar