Nyheter om Halmstad MiniMeet 2005! Datum, m.m.

Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: hmm ibland är man kass

Inlägg av Ubba »

BattyBoy skrev:ops jag såg inte att man kunde vända det :) sorry :oops:
Ingen fara! :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Cooper Killen

Inlägg av Cooper Killen »

Blir det ngr festligheter oxå?? Jag är ju riktigt sugen men bilen rullar inte ännu, men till denna helg så är den klar :lol: väntar dock ngn vecka med anmälningen.



Mvh
BattyBoy

tidsplan

Inlägg av BattyBoy »

Finns det nån tidsplan för träffen???
Användarens profilbild
mini2fast4u
Inlägg: 373
Blev medlem: 19 november 2004 kl. 08:31
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av mini2fast4u »

:D
Senast redigerad av mini2fast4u den 27 juni 2005 kl. 22:50, redigerad totalt 1 gånger.
Austin Cooper S-64 970cc Group 2 regulations
Austin Cooper S -64 1071 Ex Rallycar
Austin Cooper SS-65 1275cc Historic Racecar
Morris Cooper -64 Ex. racecar 970cc group 2 regulations, full S-Spec
Racecar Castrol Cup 1430cc
Austin Pickup -69 1275cc
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Hej allihopa!!!

Nu börjar det dra ihop sig ordentligt! Ser fram emot att träffa alla! Den mesta informationen kommer att läggas ut här imorgon kväll, alltså tisdag. Ni kommer då få fullständig information om kostnad, mer exakta tider, färdbeskrivning från alla håll och kanter, vad som kan vara bra att ha med sig, m.m, m.m.



Men i stora drag kommer det bli så här: Någon gång på fredag eftermiddag kommer jag åka ut till Tylebäcks Camping där vi ska hålla till och börja ta emot Er och försöka göra er lite hemmastadda. Om vädret tillåter, vilket vi hoppas, beräknas grillen springas igång vid 19.26 ungefär. Sedan är det däcksparkning, glada skratt, pilser och skitprat som gäller fram tills den sista har somnat...



Lördagen startar med fria aktiviteter fram till runt 13-tiden. Stället där vi ska vara ligger jättefint ett par hundra meter från Tylösand, med bad, golfbanor, fina hus, vacker natur, m.m in på knutarna. När tiden är mogen hoppar vi in i våra små vrålåk och rullar i kortege in mot Halmstad centrum där vi cruisar runt lite och "visar upp" oss. För de som inte nöjer sig med att kolla på oss när vi kör, anordnas det som sagt en liten utställning på Stora Torg, mitt inne i city. Här stannar vi i en timme eller så innan vi drar iväg på ett litet MiniRally. Vi släpper iväg bilarna från torget med jämna mellanrum. Rallyt pågår i ett par timmar lite drygt så när sista bilen rullar in på campingen igen börjar det bli dags för en favorit i repris, nämligen att dra igång grillarna.



Söndagen ligger öppen för förslag, det kan nämligen vara skönt att inte ha för mycket inplanerat hela tiden! Det blir inte roligare än vad vi gör det till men med Er hjälp, kära medlemmar ska vi nog kunna göra detta till en helg att minnas! :wink:



Mer info kommer som sagt imorgon om allt vill sig som jag vill! Ser som sagt fram emot det här! Välkomna!
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Skriv svar