Bilder, m.m från Halmstad MiniMeet 2005!

Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Bilder, m.m från Halmstad MiniMeet 2005!

Inlägg av Ubba »

Hej på er igen!

Jaha, då var Halmstad MiniMeet över för den här gången! Jag tycker det blev en lyckad träff, mycket på grund av det fina vädret och stället vi bodde på. Roligt att det var så många som slöt upp! Vi blev ju totalt 42 kojor, varav 38 st var på plats samtidigt vilket inte är dåligt på nåt sätt!



Även vår lilla utflykt gick ju bra, trots några missar missar från min sida som jag beklagar. Det löste ju sig till slut. Hoppas att ni som fick lite problem med era bilar kom hem helskinnade och att det inte är några allvarliga fel. Och till Sundsvallsgrabbarna Junkan och Dirtbag kan jag bara buga och bocka för en strålande bedrift där dom körde närmare 100 mil i varsin koja för att vara med på träffen. Väl här började Dirtbags koja att strula lite men vi får väl hoppas han kom hem!



Jag vill bara än en gång skicka ett jättetack till alla som kom! Utan Er vore det ingen träff och Ni ska även ha tack för att Ni hade överseende med min bristande träffvana och därför accepterade vissa brister. Troligtvis har man ju lärt sig nåt på kuppen och slipper göra om samma sak nästa år. Tack till Tylebäck för trevligt boende och Motus Bil, Mini Sverige, EU Bildelar och Bruno för sponsringen av priser. Sist men inte minst, tack Tobias för all hjälp! Du har lika mycket del i den lyckade tillställningen som jag! :wink:



Som sagt, tack alla för en trevlig helg med trevligt sällskap och många trevliga bilar! Vi ses 2006! :wink:



MVH Johan "Ubba" Åberg

Nöjd arrangör - Hundkoja.com



PS. Här kommer de första bilderna. Många fler bilder och lite filmer kommer att fixas men till en början får ni några här. Har ni bilder från träffen så maila gärna dom till mig på webmaster@hundkoja.com så lägger jag ut dom på sidan! DS.





Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild



Bild
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Lillpia
Inlägg: 15
Blev medlem: 30 maj 2005 kl. 18:54
Ort: Nässjö

Kanonträff

Inlägg av Lillpia »

Halloj!

För att fixa en träff för första gången gjorde du ett kanonjobb. Lite strul får man väl alltid räkna med. Stället var också helt kanon. Att du sedan fixade så fint väder var inte heller helt fel :D. Synd bara att det fanns lite skumma typer som behövde vissa grejer. :evil:



Lillpia
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: Kanonträff

Inlägg av Ubba »

Lillpia skrev:Halloj!

För att fixa en träff för första gången gjorde du ett kanonjobb. Lite strul får man väl alltid räkna med. Stället var också helt kanon. Att du sedan fixade så fint väder var inte heller helt fel :D. Synd bara att det fanns lite skumma typer som behövde vissa grejer. :evil:



Lillpia
Jag hade ju som sagt experthjälp på träffen! Ja, det var lite synd det där med de skumma typerna, ett onödigt inslag på en annars kul helg. Får sätta upp taggtråd och elstängsel till nästa år... :P
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Cooper-74
Inlägg: 919
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 01:42

Inlägg av Cooper-74 »

Suveränt!

Ja jag blev inkallad som kartläsare :roll: och det var en nära döden upplevelse :lol: :lol:

Lite felkörning på grund av min kartläsning och lite tack vare förarens ''lokalkännedom'' :roll:



Om du Ubba syftar på att få 40 kojor att ''hänga ihop'' genom en stad,det fixar nog ingen!



Fick sen på kvällen en liten åktur i Dirtbag's koja också,hydrolastic är så underbart! :D



Mycket trevligt! :D
Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

Tjo.... äntligen fick mab vakna upp i sin egen säng! :)



det tog 12,5 timma var hemma 01:30..... gick lite fortare hem en ner när ded tog 27 timmar!! vet inte man vi höll på med då :)



Och bilen höll hela vägen men den skramlar inte mindre nu kan jag säga :lol:





Och tack Ubba för en väldigt lyckad träff tycker jag, de här var min första träff och troligen inte den sista heller
Thorsson

Felskrivet?

Inlägg av Thorsson »

Ubba = Halmstadkille??? Nja, glöm inte att du är Mark-bo... :P
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: Felskrivet?

Inlägg av Ubba »

Thorsson skrev:Ubba = Halmstadkille??? Nja, glöm inte att du är Mark-bo... :P
Trodde inte det var möjligt att nån kunde missa min dialekt. Hade varit mindre förvånad om de trott att jag var värmlänning då den dialekten gick rätt varm i helgen... :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
BattyBoy

man bugar

Inlägg av BattyBoy »

tack för en kanonträff!



verkligen kanon räkna med oss nästa år!

hoppas att ni kan få tillgång till samma camping även nästa gång tyckte det var ett kanon läge



mvh Niklas och Martin Lindholm med familjer
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

håller med er andra va en jätte trevlig träff det va min första men mlångt i från sista. tack
Morris 850 Super -62
Austin 850 Pickup -67
Mini 1000 -75
turbovan

Inlägg av turbovan »

kjedelig at jeg ikke fikk vært med på dette!! ser ut som dere hadde det fint, neste år må jeg bli med (holdt på å ta motorsykkelen en tur på lørdag, men 5 timer en vei ble litt mye for en dagstur denne gang)
Hans

Inlägg av Hans »

Tack än en gång för en trevlig helg Ubba!!! en kanonträff som var avslappnad! Och sen bägge mia flickor i tidningen! :D
challe

Inlägg av challe »

:D En härlig Samling med Mini´s !!!!!
Hoppas Sommaren 2006 blir lika fin ,,, eller bättre !

Challe / :roll:
Skriv svar