Film från MiniMeet 2005

Thorsson

Film från MiniMeet 2005

Inlägg av Thorsson »

Fram tills dess att Ubba har producerat en DVD från årets träff, så har jag gjort en liten internet-variant. Ladda gärna ner den på http://www.thorssons.se/video/minimeet05.mpg Kräver dock hyffsad bandbredd eftersom den är omkring 135 megabyte. Mycket nöje och tack till Ubba för ett trevligt arrangemang!
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Sweet! jag väntar med spänning på dvd:n många riktigt fina bilar.. och ni verkar ha haft tur med vädret.. härligt..
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
johnson
Inlägg: 603
Blev medlem: 6 mars 2005 kl. 20:09
Ort: Skövde

Inlägg av johnson »

jädrar va kojor! :)

dit ska jag å sambon nästa år...förhoppningsvis med kojan då...
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

johnson skrev:jädrar va kojor! :)

dit ska jag å sambon nästa år...förhoppningsvis med kojan då...
Klart ni ska komma! :wink: Ja, det blev ett rejält gäng! Totalt tror jag att vi var 42 st "unika" kojor men rekordet blev 38 bilar som var med samtidigt. Det var jätteroligt och jag är i det stora hela nöjd med tillställningen! Tack till alla som kom!
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av minitokig »

Skön film! Verkar ha varit bra uppslutning. Grattis till arrangörerna som lyckats bra med förarbete att boka och fixa och sköta reklam så att folk dyker upp.



När vi körde genom Halmstad på väg mot Spanien i slutet av maj såg vi inte en enda hundkoja... Men nu hade de vaknat ur sin vinterdvala!



Kanske kan vara idé att samordna klubbarna och hundkoja.com inför nästa års träffplanering så att man inte krockar så grovt som det råkade bli år 8)



Sommaren har knapp börjat, ännu finns det många träffar att åka på: Mora, Strängnäs, Skåne, Åland för att inte tala om alla lokala spontanträffar.

Vi ses säkert i sommar på vägen någonstans !



/www.mpmoke.se
Skriv svar