Sista informationen om Halmstad MiniMeet 2005 innan avfärd!

Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Sista informationen om Halmstad MiniMeet 2005 innan avfärd!

Inlägg av Ubba »

Då var vi framme vid helgen vi alla väntat på! I alla fall jag. Det mesta är fixat nu så jag kan snart börja slappna av! Får rikta ett stort tack till Tobbe (Mini2fast4u) för hjälpen med en massa grejer! Tack även till EU Bildelar, Tylebäck, Halmstad Kommun och inte minst Motus Bil!



Tänkte bara skriva lite vad som gäller. Jag vet att det är i senaste laget men bättre sent än aldrig! :wink:



Ni är alltså välkomna ut till Tylebäcks kursgård imorgon runt lunch. Detta är för att eventuella gäster, som har någon av "våra" platser ska hinna flytta på sig. Alla platser har eluttag så även om Ni inte kommer med husvagn kan Ni ju ha med Er t ex en el-kylväska att förvara frukost, kylda drycker, m.m. Eller också om Ni vill laga lite mat kan Ni ju ha med Er någon form av kokplatta eller nåt. Ja, Ni fattar principen.



Priset som gäller är, för dom som inte vet det än:

200:- för de som ska bo på campingen. I dessa 200:- är ekipage och chaufför inräknat. Passagerare betalar 100:-, vilket är träffavgiften. Barn under 13 år hänger med gratis. Obligatorisk ID-kontroll! Eller också inte... :wink:



Ska du inte bo med oss på Tylebäck utan bara "vara med" på dagen är det bara träffavgiften på en 100-lapp som gäller.



Till sist tänkte jag bara rikta mig mot Er som tänk komma endast på lördagen. Tänk då på att vara ute på Tylebäck SENAST klockan 13.00! Kommer du senare kommer inte vi vara där för då är vi ute på äventyr...



I övrigt tror jag inte det ska vara några oklarheter. Ta med er nåt gott att grilla och nåt kallt att dricka. Och glöm för Guds skull inte att ha med er bra väder och ett strålande humör! :D



Om nåt är oklart eller så är det bara att slå mig en signal eller ett SMS!



Mitt nummer är: 070-3600735

Telefonen är på för jämnan. När jag tänker efter har den nog inte varit avstängd sen jag köpte den... :roll:



Vi ses snart!



MVH Johan "Ubba" Åberg

Festfixare och nätmästare - Hundkoja.com
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com