Boende på Halmstad MiniMeet 2005

Vilken boendeform vill Du ha?

Hotell
2
9%
Vandrarhem, Puben
4
18%
Camping
12
55%
Stuga
2
9%
Inget! Fixar själv! (tråkmåns) :-)
2
9%
 
Antal röster: 22

Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Boende på Halmstad MiniMeet 2005

Inlägg av Ubba »

Har nu kontaktat Tylebäcks Kursgård angående Er som vill behöver övernattning. Detta är än så länge bara i "kontrollfasen" så jag har inte avtalat något eller så med kursgården.



Den enda kruxet var att de hade lite dåligt med platser just på fredagen den 1 juli med resten av helgen verkade vara okej. Läs nedanstående info och välj sedan vilket alternativ du vill ha om du ska övernatta. OBS!!! Detta är absolut inget bindande! Jag vill bara kontrollera lite så att jag har ett litet "hum" om vad som är mest eftertraktat. Jag är tacksam om så många som möjligt "röstar" men självklart bara om Du ska övernatta. :wink:



Tylebäck erbjuder flera olika alternativ. Här följer lite prisinfo jag fick. Priserna är per natt. Frukost, Städning och Lakan ingår om det inte står något annat:



1. Hotellet - Enkelrum 600:-, Dubbelrum 800:-

2. Nissanhuset - Enkelrum 500:-, Dubbelrum 700:-

3. Tylen - Enbäddsrum 380:-, Tvåbäddsrum 580:-

4. Vandrarhem Viskan/Ätran - Enbäddsrum 250:-, Tvåbäddsrum 380:-, Trebäddsrum 570:-, Fyrbäddsrum 760:-. Ej Frukost, Städning och Lakan.

5. Ovanför Puben - Enbäddsrum 250:-, Tvåbäddsrum 380:- Ej Frukost, Städning och Lakan.

6. Campingplats - 220:- inkl. el, dusch och toalett. Ej Frukost, Städning och Lakan.



Stugor - Priser är per stuga och natt. Städning, frukost och lakan ingår ej men kan ju köpas till.

1. Lagan 10 st - 4 bäddar - 600-800:-

2. Stenvillan - 2 bäddar - 800:-

3. Oskarsstugan - 2 sovrum - 1000:-

4. Skolchefens stuga - 2 rum - 1000:-

5. Förvaltarbostaden - 3 rum - 1500:-

6. Lottastugan - 6 bäddar - 1800:-



Detta är vad som finns! Prisvariationer kan finnas. Det är ju inte säkert att allt finns kvar att hyra men detta är informationen jag har fått. Vore bara bra att se hur många som har tänkt övernatta!



Gå gärna in och kolla på http://www.tyleback.com!



(Puh, långt inlägg... :wink: )
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

Så där! Jag har nu preliminärbokat hela Tylebäcks Camping under den aktuella helgen, 1-3 juli! Ni som vill ha annat boende än campingplats på Tylebäck kan bara gå in på deras hemsida och boka stuga, vandrarhem eller liknande. Annars kan ni ringa eller maila dem. Uppge att det gäller Halmstad MiniMeet 2005 när ni bokar!



Mer info kommer framöver!



Kontaktinformation:

Hemsida: http://www.tyleback.com

Mail: info@tyleback.com (smidigast är att gå in på hemsidan och fylla i ett formulär.)

Telefon: 035-19 18 00




MVH Johan "Ubba" Åberg

Webmaster - Hundkoja.com
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Magnusson
Inlägg: 255
Blev medlem: 27 november 2004 kl. 21:22
Ort: Halmstad

Inlägg av Magnusson »

Ubba skrev:Så där! Jag har nu preliminärbokat hela Tylebäcks Camping under den aktuella helgen, 1-3 juli! Ni som vill ha annat boende än campingplats på Tylebäck kan bara gå in på deras hemsida och boka stuga, vandrarhem eller liknande. Annars kan ni ringa eller maila dem. Uppge att det gäller Halmstad MiniMeet 2005 när ni bokar!



Mer info kommer framöver!



Kontaktinformation:

Hemsida: http://www.tyleback.com

Mail: info@tyleback.com (smidigast är att gå in på hemsidan och fylla i ett formulär.)

Telefon: 035-19 18 00




MVH Johan "Ubba" Åberg

Webmaster - Hundkoja.com




BRA JOBBAT :wink:

Nu börjar det likna något!!!
Går det så går det!!
Skriv svar