EBay och Nottingham Mini Bits

Tips och kommentarer om mini-relaterade (web)butiker
Hans L
Inlägg: 156
Blev medlem: 4 oktober 2005 kl. 17:43
Ort: Arvika

EBay och Nottingham Mini Bits

Inlägg av Hans L »

Jag har några gånger handlat via EBay från Nottingham Mini Bits. Jag har lagt in sidan som "favoritsäljare" på EBay och får titt som tätt meddelande om nya produkter. Det fungerar ungefär som godishyllan vid kassan på macken. Man ser något smaskigt och helt plötsligt har man handlat!
Firman har många små bra-att-ha grejor, sånt som är lätt att skicka plus att det ibland är lite udda prylar. Däribland finns som exempel kompletta dekalsatser för Mini Cooper i vitt, svart och silver. Priset £16.50 + frakt £4.00 hem till brevlådan i Sverige.
En fördel är att det är mycket enkelt att handla där och säkert om man en gång registrerat sig hos Pay-Pal. Leveranserna har varit blixtsnabba! Första fraktpriset man ser är inom GB men man kan enkelt klicka sig vidare för att markera Sweden och få både pris och fraktsätt till Sverige.
En nackdel är att han kanske inte har allt och kanske inte just det du söker just då, men det finns en länk för frågor.
Adressen är http://shop.ebay.co.uk/mini987minis/m.h ... m=&_ipg=25 (till aktuell sida på EBay)
eller http://stores.shop.ebay.co.uk/Nottingha ... QQ_armrsZ1 (till butiken på EBay)
:D
Hans L
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: EBay och Nottingham Mini Bits

Inlägg av minitokig »

Härligt!
Tack för tipset!
Användarens profilbild
crowan
Administratör
Inlägg: 1425
Blev medlem: 23 september 2005 kl. 20:14
Ort: Lund

Re: EBay och Nottingham Mini Bits

Inlägg av crowan »

Jag kan inte annat än att hålla med, köpte avgassystem från en annan säljare på ebay "Old School Mini" och jag hade grejerna hemma vid dörren dagen efter han skickade det. Snacka om service!
clubman 1330
Användarens profilbild
minijanne
Administratör
Inlägg: 2054
Blev medlem: 18 oktober 2008 kl. 21:28

Re: EBay och Nottingham Mini Bits

Inlägg av minijanne »

Joop, instämmer, både Nottingham Mini bits och Old Skool Minis är super. Kan tipsa att Old Skool Minis har mycket mer än bara det dom visar på eBay - Paul kan nästan gräva fram vad som helst , dra bara ett email och fråga - mycket trevlig bloke förreten - fick chans att skaka hand med honom på IMM i Birmingham.
Användarens profilbild
kez_19
Inlägg: 80
Blev medlem: 30 mars 2008 kl. 08:01
Ort: Piteå

Re: EBay och Nottingham Mini Bits

Inlägg av kez_19 »

Jag skickade min pappa till nottingham mini bits (jag koma från nottingham och mina föräldrar bor kvar där för att hämta några delar han sa att dem hade mycket mer än det som var på ebay och han tittade på litet av deras arbete och sa att det var riktig bra :)

michael
-----------------------------------------------------------------------------------------------
jag är en engelsman som bor i sverige och nu ska jag renovera mitt första mini

http://www.michaelkerry.co.uk
Skriv svar