Forza Horizon

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Alice
Inlägg: 33
Blev medlem: 12 maj 2012 kl. 18:43
Ort: Stockholm

Forza Horizon

Inlägg av Alice »

Tjenare,

råkade se på förstasidan att man kunde köra 1965 Mini Cooper S i nya Forza Horizon , så jag blev tvungen att köpa ett exemplar efter jobbet idag. Rätt kul än sålänge, håller på och lär mig. Har köpt en 1965 Cooper S och kör lite freeruns i Colorado nu. Perfekt när riktiga bilen mest står i garage nu på förvintern.

Är det någon annan som spelar det här så säg till, vore kul att köra lite ihop på vägarna, bilda en bilklubb i spelet, eller race:a lite allmänt sådär bara.

Mitt nickname på XBOXLIVE = Marulk, lägg tll mg som vän

Rock on :rivstart:
Var dig själv, alla andra är upptagna.
Rover Mini Cooper - 97
Användarens profilbild
Alice
Inlägg: 33
Blev medlem: 12 maj 2012 kl. 18:43
Ort: Stockholm

Re: Forza Horizon

Inlägg av Alice »

Nu när riktiga bilen gått i vinteride och står och ser snygg ut i garaget bara så passade jag på att dra gång det här spelet för att köra lite fri körning uppe i coloradobergen och fota utsikterna , riktigt kul :D

Finns en ny "rally mode" att ladda ner också, kostade visserligen 180 kr men det var kul att köra lite rally på grusvägar med kartläsare och allt.

Har startat en bilklubb i spelete som heter Mc7S, välkommen att joina om det är nån som har spelet och är sugen på att svänga runt lte med en 1965 Austin mini Cooper s, eller nån annan bil.

Nåt måste man ju göra nu när "winter is coming" :wink:
Var dig själv, alla andra är upptagna.
Rover Mini Cooper - 97
Skriv svar