Det ska börjas i tid!!!!!

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Magnusson
Inlägg: 255
Blev medlem: 27 november 2004 kl. 21:22
Ort: Halmstad

Det ska börjas i tid!!!!!

Inlägg av Magnusson »

Så har man blivit pappa till en liten gosig prinsessa :D Det ska ju börjas i tid har jag hört, så vad vore bättre än att få åka koja hem från BB? Jag själv fick aldrig den chansen så den chansen skulle min lilla nyfödda dotter få :wink: Dagen då det var dax för hemfärd fick pappa baxa in dottern i bilbarnstolen i kojan och sambon i baksätet (hon protesterade inte, inte sambon heller :lol: ) Det ska ju börjas i tid :wink: Går det börja så mycke tidigare??????
Går det så går det!!
Cooper-74
Inlägg: 919
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 01:42

Inlägg av Cooper-74 »

Grattis! :D



Helrätt gjort! :D
Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av minitokig »

Grattis!:D



Hmm, det missade faktiskt jag, att frakta hem från BB i koja... men undrar om han inte fick åka Austin 1300?



Men när han var 9 månader så var han iallafall med på en 5 veckors semestertur i kojan till England och Irland och de flesta nätter tältade vi!



Nu är han så indoktrinerad att jag inte får sälja Coopern utan den skall han ha när han fyller körkort!

:P
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Grattis! härligt att få åka hundkoja hem då måste den vara med vid alla andra tillfällen med som student, giftemål osv.. :)
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

grattulera. passa perfekt liten bil liten bebis=)
Användarens profilbild
countryman
Inlägg: 54
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 23:43
Ort: Båstad

Inlägg av countryman »

Grattis!

För 36 år sedan blev jag själv hämtat av pappa på BB i en röd hundkoja kombi. Så det funkar, har min andra koja nu, självklart en röd kombi.

Det ska börjas i tid!

Är det förresten någon som har en bra idé på hur man fixar bälten bak i en kojakombi utan att det ser fult ut. När jag var liten var det okej utan, men det är det inte för mina barn.



Ole
Skriv svar