205 (nä ingen Peugot)

Prata om vad du vill
Cooper-74
Inlägg: 919
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 01:42

205 (nä ingen Peugot)

Inlägg av Cooper-74 »

Hej allihopa!



Jag frågade Ubba när vi var på garageträffen om han hade väntat sig den enorma uppslutning av "användare" som de redan var då (29 december 2004)

-Nja 20 stycken hade hoppades han få under första året..



200 är nu passerat!! :D





Hoppas "dom blyga" vågar göra inlägg snart också! :wink:
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Jo.. det är riktigt bra och fortsätter det såhär kan det bli ett riktigt stort forum
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
makervall
Inlägg: 444
Blev medlem: 1 december 2004 kl. 12:53
Ort: Arboga
Kontakt:

Inlägg av makervall »

Ja det verker ju vara betydligt mer aktivitet här än på "Mini club Sweden" och "Mini seven club Sweden". Å de ska väll ändå ses som sveriges stora koj klubbar !?



//Magnus
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: 205 (nä ingen Peugot)

Inlägg av Ubba »

Cooper-74 skrev:Hoppas "dom blyga" vågar göra inlägg snart också! :wink:
Ja, det får vi hoppas! Kommer kanske igång mer till våren när många plockar fram sina pärlor igen.



Ja, det är helt otroligt vilken uppslutning det har blivit! Kunde inte i mina våtaste drömmar tro nåt liknande. Men det är hedrande och framför allt kul, att man kunnat bidra med något som det uppenbarligen var stor efterfrågan på. Och mer ska det bli.



Håller på med en ny första sida till sidan med mer info om Hundkojorna, historik, modellguide, olika motoralternativ, köpguide, m.m.



Har fått klartecken från Dalhems att när dom drar igång sin nya hemsida (datum är hemligt :wink: ) så kommer medlemmarna här på Hundkoja.com få (minst) 10% rabatt på grejerna där.



Har dessutom fått hem första "lasset" med Hundkoja.com-dekaler som snart kommer att finnas att köpa här för en symbolisk summa på runt 15-20:-. Inget direkt vinstdrivande, utan mest för att få ännu mer publicitet och kanske få nån krona över som kommer gå antingen till sidans fortlevnad eller till något kul till Halmstad MiniMeet.



Men än en gång, tack till alla Er medlemmar! Utan Er vore det ju inget forum!



Keep up the good work!!! :wink:



MVH Johan "Ubba" Åberg

Webmaster - Hundkoja.com
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
makervall
Inlägg: 444
Blev medlem: 1 december 2004 kl. 12:53
Ort: Arboga
Kontakt:

Inlägg av makervall »

Glömde å tacka för att sidan drivs UTAN en massa reklam popups...



//Magnus
oZZe
Inlägg: 29
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 18:01
Ort: Norrköping

Inlägg av oZZe »

makervall skrev:Glömde å tacka för att sidan drivs UTAN en massa reklam popups...



//Magnus


Japp det är jävligt bra!
Användarens profilbild
Adjuun
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 november 2004 kl. 18:34
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Adjuun »

Härligt men det är ju jättebra att dalhems sponsrar med lite %! :)
BMC Clubman -71
BMC 1000 -69
BMC Cooper - 69
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

makervall skrev:Glömde å tacka för att sidan drivs UTAN en massa reklam popups...



//Magnus
Nej, dessa jävulens påfund är jag ingen större idol av heller så det kan jag nog nästan garantera att nåt sånt kommer inte in här... :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
Användarens profilbild
Babas
Inlägg: 219
Blev medlem: 14 november 2004 kl. 12:17
Ort: Halmstad

Inlägg av Babas »

ja det är kul att det har blivigt så många användare och att så många ändå skriver saker här så att det blir ett bra och fungerande forum. ett stort tack till dig johan för din briljanta idé;) och alla andra som använder forumet=) ses på vägarna i sommar
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

Om man lägger upp en fråga här på forumet så får man svar efter MAX 1 dag till skillnad från andra "störe" forum där man får vänta hur länge som helst och ibland får man inge svar alls......



Sammanfattning vad jag nyss sa: Hundkoja.com är ett JÄVLIGT bra forum!!!!





Bara att buga åt Ubba
Användarens profilbild
Ubba
Grundare & ägare
Inlägg: 464
Blev medlem: 11 november 2004 kl. 10:06
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av Ubba »

DirtBag skrev:Om man lägger upp en fråga här på forumet så får man svar efter MAX 1 dag till skillnad från andra "störe" forum där man får vänta hur länge som helst och ibland får man inge svar alls......



Sammanfattning vad jag nyss sa: Hundkoja.com är ett JÄVLIGT bra forum!!!!





Bara att buga åt Ubba
Tackar mjukost för de trevliga orden! Det är ju nästan så att man blir lite blöt i ögonvrån... :oops: :wink:
MVH Johan "Ubba" Åberg
Stolt grundare av Hundkoja.com
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

hehe... de var så lite
poop

En liten smygis från en av dom"blyga" .... =o)

Inlägg av poop »

Jag håller med om att du verkligen hittade rätt med detta forum. Jag uppskattar renheten från popup´s. Och samtidigt så är jag som person kanske inte säger så mycket, både verbalt och i text.



Sug i dig av berömmet Ubbe, till er andra som är flitiga med tangentbordet , det är berikande. Händer då något..... låt mig säga så här ,och jag är försiktig individ, Jag har en mattsvat eldsflamma, och till dig Ubbe, jag har också en orange... färdig kanske i höst men mer troligt nästa sommar en Z-Cars R-1 rullandes i sverige fullt laglig. Slutsats jag trivs i den här miljön, jag har gott och väntat på den. Tack för att den

numera finns!



poop
Skriv svar