Finding My Way...

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Hollywood Vampire
Inlägg: 933
Blev medlem: 24 januari 2010 kl. 06:17
Ort: Nyköping

Finding My Way...

Inlägg av Hollywood Vampire »

...Är en jäkligt sjysst låt med Kanadensiska powertrion Rush!
Förr gick jag under nickname Mongoose här på forumet, men nu tar jag mitt alter ego Hollywood Vampire istället, och är på väg tillbaka in i kojasvängen! Jag köpte min första koja Trettonhelgen 1987 & sålde min senaste Trettonhelgen 2007! Det vart 20 år av tandgnissel, god vänskap bland likasinnade men framför allt; en jävligt rolig bil att skruva och inte minst att framföra på landets vägar!

2007 sålde jag "smöret" och tappade brallorna bokstavligen. Tjackade en Triumph chopper för pengarna, men saknad av A kort och vid den tiden inkomst i form utav CSN så krängde jag Trajjan och klev över till vår "antagonist" VW! Först en -64 typ 1 Cal Look, sedan en taksänkt typ 1:a som jag tänker behålla och jobba vidare på under slogan: http://vwampirebuildingagasser.blogspot.se

"Rullande renovering" är för mig tunga riff, vilket gör att jag ska iväg nu idag och under nästa vecka och kika på hundkoja! Försöker köpa loss en koja som är skabbig till det yttre/inre, men är besiktigade eller åtminstone i närstående. Sedan kan jag beta av, och forma min koja! Jag blev positivt överraskad när jag ser att reproduktionen av "lite favoriter" tagit fart + att £ står lågt f.n! :) Min nya yrkestitel behandlingsassistent gör sig således gällande, när jag igår på Facebook skrev:
"Återfallet är i närstående" ;)

See you around, cause i’ll finding my way back home! :)
Användarens profilbild
RAINIER
Inlägg: 1458
Blev medlem: 12 april 2011 kl. 00:08
Ort: Södertälje

Re: Finding My Way...

Inlägg av RAINIER »

Välkommen tillbaka !
Modern cars are nothing but visual pollution !
Användarens profilbild
minitokig
Inlägg: 2061
Blev medlem: 17 november 2004 kl. 01:24
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Finding My Way...

Inlägg av minitokig »

kul, ska bli spännande att följa!
Välkommen tillbaka i träsket!
:-)
Skriv svar