Inläggen som försvann

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Crona
Inlägg: 1177
Blev medlem: 20 november 2005 kl. 23:58
Ort: Svedala
Kontakt:

Inläggen som försvann

Inlägg av Crona »

Då var det dax igen, inlägg har raderats utan att informera om anledningen :evil:
Vilka regler har jag brutit mot?
Det är ett diskussions forum, att diskussioner ibland tar olika riktningar är ju halva grejen och får man inte skoja det var ju inte direkt något personangrepp utan bara en gliring till en person jag känner.

Om ni inte vill att det skall skrivas i vissa trådar så lås dem eller ställ in så att alla inlägg skall granskas innan de postas!

//Thomas
Ropa inte hej för tidigt, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
minimoke.se
Min Blogg
Mitt fotoalbum
Användarens profilbild
EXCEL,PATRIK.
Inlägg: 446
Blev medlem: 29 augusti 2010 kl. 20:31
Ort: Lund

Re: Inläggen som försvann

Inlägg av EXCEL,PATRIK. »

Hej.
Tycker att det är tråkigt när text försvinner. Ibland så letar jag nästan förtvivlat efter något som någon skrivit, men det är borta. Ofta är detta på "Köp & Sälj" som jag ser att texter är borta. Ofta så diskuteras delar och användande av olika delar till olika bilar tex.

Hälsningar
Patrik.
Husets leklåda består av.
MINI 1275GT 1975, Midas Gold 1987, Lotus Excel SE 1987, Triumph Tiger T110 1954. Frugans Morris Minor serie 2 1954.
Användarens profilbild
crowan
Administratör
Inlägg: 1425
Blev medlem: 23 september 2005 kl. 20:14
Ort: Lund

Re: Inläggen som försvann

Inlägg av crowan »

Inställningarna i köp och sälj är sådana att annonser tas bort efter 3 månader. Detta är för att det ska hållas hyggligt aktuellt.

Jag är införstådd med problematiken och ska diskutera med de andra administratörerna om vi ska ändra på den inställningen.
clubman 1330
Skriv svar